اخبار / دانشگاهی / کارنامه دستیاری دندانپزشکی منتشر شد / امکان انتخاب رشته تا ۲۵ مرداد به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

امکان انتخاب رشته تا ۲۵ مرداد

کارنامه علمی و پاسخنامه سی و یکمین دوره آزمون دستیاری دندانپزشکی منتشر شد و داوطلبان مجاز تا چهارشنبه ۲۵ مرداد فرصت دارند نسبت به انتخاب رشته محل در این آزمون اقدام کنند.
<>به گزارش خبرنگار مهر، کارنامه فقط از طریق سامانه اینترنتی مرکز سنجش آموزش پزشکی قابل رویت و دریافت است.

<>بر اساس مصوبه شورای آموزش دندانپزشکی و تخصصی، کسانی که حد نصاب نمره را کسب کرده اند (۵۰ درصد نمره قابل کسب) مجاز به انتخاب رشته/ محل هستند.

<>جزئیات مقررات مربوط به سهمیه ها از جمله سهمیه رزمندگان و ایثارگران، سهمیه آزاد، سهمیه بومی، سهمیه مازاد استعداد درخشان و سهمیه مازاد کادر نیروهای مسلح در دفترچه راهنمای آزمون آمده است.

<>تنها داوطلبانی که با در نظر گرفتن احراز دست کم ۵۰ درصد نمره آزمون مجاز به انتخاب رشته شده اند، می توانند حداکثر ۲۵ رشته/محل مورد علاقه خود را به ترتیب اولویت مورد نظر را انتخاب کنند.

<>داوطلبان تا ساعت ۱۸:۰۰ چهارشنبه ۲۵ مرداد فرصت دارند انتخاب رشته خود را تکمیل کنند.

<>متقاضیان سهمیه بومی می توانند در ۲۵ انتخاب رشته/ محل آزاد خود، ۲۵ رشته/ محل بومی را نیز انتخاب کنند.

<>معیار پذیرش داوطلبان ابتدا نمره کسب شده و سپس اولویت رشته/ محل انتخابی داوطلب خواهد بود.

<>عدم انتخاب رشته/ محل در بازهی زمانی تعیین شده، به منزله انصراف از آزمون است.

<>سی و یکمین دوره آزمون دستیاری دندانپزشکی نیز پنجشنبه ۲۲ تیرماه با حضور ۲ هزار نفر داوطلب برگزار شد. کلید اولیه این آزمون نیز تا اوایل مردادماه منتشر شد.

<>در این آزمون ۲ هزار و ۷۷ نفر ثبت نام کردند و یک هزار و ۶۲۱ نفر در جلسه آزمون حاضر شدند. افرادی که ۵۰ درصد از نمره آزمون را کسب کرده بودند مجاز به انتخاب رشته می شدند و نزدیک به ۵۰۰ نفر مجاز به انتخاب رشته سی و یکمین دوره آزمون دستیاری دندانپزشکی شدند. ظرفیت پذیرش در این آزمون ۳۷۸ نفر است.

دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیه رشته ها و مقاطع دانشگاه علوم پزشکی
(وزارت بهداشت) و سایر دانشگاه های کشور از سایت سنجش3<>

تاریخ خبر سه شنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۶