اخبار / دانشگاهی / کارت کنکور ۱۴۰۰ از فردا منتشر می شود به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

کارت کنکور ۱۴۰۰ از فردا منتشر می شود

<>به گزارش خبرنگار مهر، آزمون عمومی و اختصاصی هر یک از گروه‌های آزمایشی کنکور سراسری سال ۱۴۰۰ در تاریخ ۹ تا ۱۲ تیرماه ۱۴۰۰ در ۴۱۴ شهرستان و بخش مختلف کشور با رقابت یک میلیون و ۳۶۷ هزار و ۹۳۱ داوطلب برگزار خواهد شد.

<>آزمون گروه آزمایشی هنر صبح چهارشنبه ۹ تیر، آزمون گروه آزمایشی علوم انسانی صبح پنج‌شنبه ۱۰ تیر، آزمون گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی صبح پنج‌شنبه ۱۰ تیر، آزمون گروه آزمایشی علوم تجربی صبح جمعه ۱۱ تیر و آزمون گروه آزمایشی زبان‌های خارجی صبح شنبه ۱۲ تیر برگزار می‌شود.

<>کارت‌های شرکت در آزمون همه متقاضیان به همراه راهنمای شرکت در آزمون از فردا یکشنبه ششم تا هشتم تیر ماه ۱۴۰۰ برای مشاهده و پرینت بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار خواهد گرفت.

<>متقاضیان شرکت در آزمون‌، برای پرینت کارت شرکت در آزمون باید در تاریخ تعیین شده به سایت سازمان سنجش مراجعه کرده و با وارد کردن شماره سریال کارت اعتباری ثبت نام (۱۲ رقمی) و شماره شناسنامه و یا شماره پرونده و کد پیگیری ثبت‌نام (۱۶ رقمی) و نام و نام خانوادگی، کد ملی و سریال شماره شناسنامه یک نسخه پرینت از راهنما و کارت شرکت در آزمون تهیه کنند.

<>متقاضیانی که در ۲ یا ۳ گروه آزمایشی متقاضی شده‌اند باید علاوه بر پرینت کارت شرکت در آزمون گروه آزمایشی اصلی، برحسب مورد نسبت به پرینت کارت گروه آزمایشی دوم و یا گروه‌های آزمایشی دوم و سوم (گروه‌های آزمایشی هنر و زبان‌های خارجی) خود نیز اقدام کنند.

<>متقاضیان برای پرینت کارت شرکت در آزمون باید منحصراً به روش فوق اقدام و بر اساس تاریخ و آدرس تعیین شده بر روی کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه کنند.

<>

<>اقدامات لازم در صورت مشاهده مغایرت در مندرجات کارت شرکت در آزمون

<>۱. متقاضیان نظام سالی واحدی و ترمی واحدی که مشمول اعمال سوابق تحصیلی دیپلم (فارغ‌التحصیلان سال ۱۳۸۴ به بعد) و یا پیش‌دانشگاهی (فارغ‌التحصیلان سال ۱۳۹۱ به بعد) هستند و همچنین متقاضیان نظام آموزشی جدید (نظام ۶،۳،۳):

<>نسبت به مندرجات کارت شرکت در آزمون در بندهای ۱ ،۳ ،۴، ۷ ،۱۳، ۱۶، ۱۷، ۲۳، ۲۴ و ۲۵ شامل نام و خانوادگی، سال تولد، شماره شناسنامه، سال اخذ و نوع دیپلم، شماره ملی، کد دانش آموزی و منطقه اخذ دیپلم، عنوان مدرک پیش‌دانشگاهی، منطقه یا ناحیه اخذ مدرک پیش‌دانشگاهی و کد دانش آموزی مقطع پیش‌دانشگاهی، مغایرتی مشاهده کردند لازم است برای اصلاح مورد یا موارد مذکور حداکثر تا تاریخ ۱۴ تیرماه ۱۴۰۰ به منطقه آموزش و پرورش محل اخذ مدرک تحصیلی خود مراجعه و از آن طریق نسبت به اصلاح موارد اقدام کنند.

<>۲. متقاضیانی که مشمول اعمال سوابق تحصیلی نیستند:

<>چنانچه مغایرتی در اطلاعات مندرج در بندهای ۱، ۳، ۴، ۷، ۱۳، ۱۴، ۱۵، ۱۶، ۱۷، ۱۸، ۱۹، ۲۰، ۲۱، ۲۲، ۲۳، ۲۴، ۲۵ و ۲۷ شامل نام و نام خانوادگی، سال تولد، شماره شناسنامه، سال اخذ و نوع دیپلم، شماره ملی، سری و سریال شناسنامه، محل تولد، سهمیه، معدل کتبی نهایی دیپلم، محل اخذ مدرک ماقبل دیپلم، محل اخذ مدرک دیپلم، عنوان مدرک پیش‌دانشگاهی، منطقه یا ناحیه اخذ پیش‌دانشگاهی و وضعیت تحصیلی و اشتغال مغایرتی مشاهده کردند لازم است برای اصلاح مورد یا موارد مذکور حداکثر تا تاریخ ۱۲ تیرماه ۱۴۰۰ با مراجعه به سایت سنجش اصلاح کنند.

<>۳. چنانچه داوطلب نسبت به اطلاعات مندرج در بندهای «الف، ب، ج و د» معترض باشد باید برای بررسی موضوع صبح‌ها از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۲:۰۰ و بعد از ظهرها از ساعت ۱۴:۰۰ تا ۱۸:۰۰ روزهای اعلام شده طبق زمان بندی اعلام شده به نماینده سازمان سنجش مستقر در باجه رفع نقص حوزه مربوطه مراجعه کند.

<>

<>تاریخ مراجعه متقاضیان به باجه‌های رفع نقص با توجه به گروه آزمایشی

<>داوطلبان گروه آزمایشی هنر روز سه‌شنبه ۸ تیر.

<>داوطلبان گروه آزمایشی علوم انسانی روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه ۸ و ۹ تیر.

<>داوطلبان گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه ۸ و ۹ تیر.

<>داوطلبان گروه آزمایشی علوم تجربی روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه ۹ و ۱۰ تیر.

<>داوطلبان گروه آزمایشی زبان‌های خارجی پنج‌شنبه و جمعه ۱۰ و ۱۱ تیر.

<>محل رفع نقص کارت شرکت در آزمون سراسری سال ۱۴۰۰

<>محل رفع نقص کارت شرکت در آزمون متقاضیان گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی و فنی‌، علوم انسانی‌، علوم تجربی‌، هنر و زبان‌های خارجی بر مبنای شهرستان انتخابی آنان که در بند ۴۶ تقاضانامه ثبت نام‌، مشخص کرده‌اند در سایت سازمان سنجش درج شده است.



<>دریافت نمونه سوالات و پاسخنامه ادوار گذشته کلیه گروه های آزمایشی
کنکورهای سراسری و آزاد از سایت سنجش3

تاریخ خبر شنبه ۰۵ تیر ۱۴۰۰