اخبار / استخدامی / کارت شرکت در آزمون صلاحیت حرفه ای روانشناسان و مشاوران منتشر شد به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

کارت شرکت در آزمون صلاحیت حرفه ای روانشناسان و مشاوران منتشر شد

<>به گزارش خبرنگار مهر، آزمون صلاحیت حرفه‌ای روانشناسان و مشاوران سازمان نظام روانشناسی و مشاوره جمهوری اسلامی ایران سال ۱۴۰۲ صبح روز جمعه ۱۵ دی ماه ۱۴۰۲ در ۳۵ شهرستان مختلف کشور برگزار می‌شود.

<>راهنمای شرکت در آزمون صلاحیت حرفه ای روانشناسان و مشاوران (سازمان نظام روانشناسی و مشاوره جمهوری اسلامی ایران) سال ۱۴۰۲ به همراه کارت آزمون در سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر شده است.

<>پاسخنامه: در جلسه امتحان به هر داوطلب یک بسته آزمونی داده می شود که حاوی یک برگ پاسخنامه و یک جلد دفترچه آزمون اختصاصی (شماره یک) است. در مستطیل بالای پاسخنامه شماره داوطلبی، نام خانوادگی و نام درج شده است.

<>طرز پاسخ دادن به سؤالات: داوطلب باید محل مخصوص جوابی را که در پاسخنامه برای هر سؤال در نظر می گیرد بوسیله مداد سیاه نرم پررنگ (نه خودکار، نه مدادکپی و...) پر کند.

<>چون پاسخنامه بوسیله ماشین علامتخوان تصحیح می شود از کثیف کردن، تا کردن و یا گذاشتن هرگونه علامت و اثری برروی آن خودداری شود.

<>جواب ها باید فقط در پاسخنامه با پرکردن محل مخصوص آنها به وسیله مدادسیاه نرم پررنگ مشخص شود. پاسخ هایی که به هر نحو دیگر در پاسخنامه و یا در دفترچه آزمون علامتگذاری یا نوشته شود قابل تصحیح باماشین نیست.

<>در تست های چهارجوابی برای هر پاسخ صحیح سه نمره مثبت و برای هر پاسخ غلط به منظور خنثی کردن پاسخ های حدسی و یا تصادفی یک نمره منفی منظور خواهد شد.

<>آزمون کلیه داوطلبان صبح روز جمعه ۱۵ دی ماه ۱۴۰۲ برگزار می شود. شروع فرآیند برگزاری آزمون ساعت ۸:۳۰ صبح است. درب های ورود به جلسه نیمساعت قبل از شروع فرآیند آزمون بسته خواهد شد.

<>به هریک از داوطلبان آزمون یک بسته آزمونی داده می شود که حاوی یک برگ پاسخنامه و دفترچه آزمون اختصاصی است. داوطلبان لازم است در مدت ۱۲۰ دقیقه به ۱۰۰ سوال مندرج در دفترچه آزمون پاسخ دهند.

<>هر متقاضی برای حضور در جلسه آزمون باید علاه بر پرینت کارت شرکت در آزمون، اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار، چند مداد سیاه نرم پررنگ، مداد تراش، مداد پاکن و یک سنجاق و یا سوزن به همراه داشته باشد.

<>متقاضیان باید از آوردن وسایل اضافی از جمله کیف دستی، ساک دستی، پیجر، تلفن همراه، ساعت هوشمند، دستبند هوشمند، انگشتر هوشمند، بی سیم، کتاب، جزوه، ماشین حساب، هرگونه یادداشت و نظایر آن و همچنین وسایل شخصی به جلسه آزمون اکیداً خودداری کنند.

<>خارج کردن ملزومات آزمون (پاسخنامه، کارت شرکت در آزمون و یا دفترچه سوالات) از جلسه آزمون تخلف محسوب می‌شود و با متقاضیانی که اقدام به این تخلف کنند طبق ضوابط رفتار خواهد شد.

<>همراه داشتن هرگونه وسیله غیرمجاز از قبیل وسایل ارتباط الکترونیکی و دستگاه‌های حافظه دار از جمله تلفن همراه، ساعت هوشمند، دستبند هوشمند، انگشتر هوشمند (حتی بصورت خاموش) در جلسه آزمون طبق قانون رسیدگی به تخلفات و جرایم در آزمون‌های سراسری، موجب محرومیت از گزینش در آزمون می‌شود.

<>مخدوش کردن و پاره کردن پاسخنامه، عدم ارائه پاسخنامه در زمان مقرر و تعلل در ارائه مدارک امتحانی ماهیتاً از مصادیق تخلف و تقلب محسوب می‌شود و با متقاضیان متخلف برابر با قانون رسیدگی به تخلفات و جرایم در آزمون‌های سراسری رسیدگی و برخورد خواهد شد.

<>رعایت پوشش اسلامی در حوزه برگزاری آزمون الزامی است.



<>منابع، جزوات و نمونه سوالات آزمون های استخدامی

تاریخ خبر دوشنبه ۱۱ دی ۱۴۰۲