اخبار / استخدامی / کارت آزمون کارشناسان رسمی دادگستری ۱۲ دی منتشر می‌شود به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

کارت آزمون کارشناسان رسمی دادگستری ۱۲ دی منتشر می‌شود

<>به گزارش خبرنگار مهر، جزییات تاریخ پرینت کارت، محل رفع نقص کارت و زمان برگزاری آزمون کارشناسان رسمی دادگستری سال ۱۴۰۲ (شورای عالی کارشناسان رسمی دادگستری) اعلام شد.

<>آزمون کارشناسان رسمی دادگستری سال ۱۴۰۲ (شورای عالی کارشناسان رسمی دادگستری) صبح روز جمعه ۱۵ دی ماه ۱۴۰۲ در ۳۵ شهرستان مختلف کشور برگزار می شود.

<>فرآیند برگزاری آزمون از ساعت ۸:۳۰ صبح آغاز و درب های ورود به جلسه آزمون نیم ساعت قبل از شروع فرآیند بسته خواهد شد، بنابراین متقاضیان باید قبل از بسته شدن درب های ورودی در محل حوزه امتحانی خود حاضر باشند.

<>اسامی شهرهای برگزاری آزمون در اینجا قابل مشاهده است.

<>

<>نحوه و زمان پرینت کارت شرکت در آزمون

<>کارت و برگ راهنمای شرکت در آزمون از سه شنبه ۱۲ دی ماه ۱۴۰۲ از طریق درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور قابل مشاهده و پرینت خواهد بود و متقاضیان می توانند با وارد کردن اطلاعات شناسنامه ای (نام، نام خانوادگی، شماره ملی، سال تولد و ...) نسبت به پرینت کارت شرکت در آزمون اقدام و براساس آدرس تعیین شده بر روی پرینت کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه کنند.

<>برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و هم چنین اصل کارت ملی ویا اصل شناسنامه عکسدار و ارائه آن الزامی است.

<>

<>چگونگی رفع نقص کارت و مندرجات کارت شرکت در آزمون

<>با توجه به دریافت اطلاعات شناسنامه ای از سامانه ثبت احوال، چنانچه مغایرتی در اطلاعات مندرج در بندهای ۱،۲، ۴،۵ و ۶ (نام خانوادگی، نام، تاریخ تولد، شماره شناسنامه و کدملی) کارت شرکت در آزمون داوطلب وجود دارد لازم است موارد مغایرت را از اداره ثبت احوال منطقه سکونت خود پیگیری کند.

<>ضمنا در صورت مغایرت در بندهای ۸ و ۱۴ (سهمیه ایثارگران و تاریخ فارغ التحصیلی) لازم است برای اصلاح مورد یا موارد مذکور حداکثر تا ۱۵ دی ۱۴۰۲ به درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش، قسمت ویرایش اطلاعات مراجعه و از آن طریق نسبت به اصلاح موارد اقدام کنند.

<>درصورتی که داوطلب نسبت به موارد مشروح ذیل معترض است ضروری است پنجشنبه به ۱۴ دی ۱۴۰۲ از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۲:۰۰ و ۱۴:۰۰ تا ۱۷:۰۰ با همراه داشتن مدارک مربوطه (کارت ملی و اصل شناسنامه عکسدار) به نماینده سازمان سنجش آموزش کشور مستقر در واحد رفع نقص حوزه مربوطه براساس آدرس اعلام شده در جدول شماره ۲ مراجعه کنند. در غیر این صورت مطابق ضوابط با داوطلب رفتار خواهد شد:

<>(الف) چنانچه نسبت به بند ۳ (جنس) معترض هستید.

<>(ب) چنانچه کارت شرکت در آزمون شما فاقد عکس است و یا چنانچه عکس روی کارت دارای اشکالاتی از جمله اشتباه عکس، فاقد مهر عکس، واضح نبودن عکس است ضرورت دارد ضمن همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون، ۲ قطعه عکس ۴×۳ و کارت ملی یا شناسنامه عکسدار مطابق ساعت و تاریخ اعلام شده در بند «۲» به نماینده سازمان سنجش آموزش کشور مستقر در واحد رفع نقص مراجعه کنند، موضوع را پیگیری کرده تا مشکل برطرف شود. در غیر اینصورت فرد به عنوان متخلف تلقی و برابر مقررات با وی رفتار خواهد شد.

<>(ج) چنانچه شماره داوطلب شما چه به صورت عددی و یا به صورت حروف ناخوانا است.

<>ضمنا سایر اطلاعات مندرج بر روی کارت شرکت در آزمون هر متقاضی بر اساس اطلاعات مندرج در تقاضانامه ثبت نام که توسط خود متقاضی تکمیل شده، در نظر گرفته شده است.

<>یادآوری: متقاضیان برای آگاهی بیشتر از ضوابط آزمون برگ راهنمای شرکت در آزمون را که بر روی درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش قرار دارد، مطالعه کنند.

<>یادآوری های مهم

<>در زمان حضور در جلسه آزمون، همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون، اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار الزامی است

<>دَرب های ورودی حوزه های امتحانی رأس ساعت ۸ صبح بسته خواهد شد. فرآیند برگزاری آزمون رأس ساعت ۸:۳۰ صبح آغاز می شود. لذا از ورود متقاضیان پس از بسته شدن دَرب های ورودی به محوطه و یا سالن های امتحانی ممانعت به عمل خواهد آمد.

<>هر متقاضی برای حضور در جلسه آزمون باید علاه بر پرینت کارت شرکت در آزمون، اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار، چند مداد سیاه نرم پررنگ، مداد تراش، مداد پاکن و یک سنجاق و یا سوزن به همراه داشته باشد.

<>متقاضیان باید از آوردن وسایل اضافی از جمله کیف دستی، ساک دستی، پیجر، تلفن همراه، ساعت هوشمند، دستبند هوشمند، انگشتر هوشمند، بی سیم، کتاب، جزوه، ماشین حساب، هرگونه یادداشت و نظایر آن و همچنین وسایل شخصی به جلسه آزمون اکیدا خودداری کنند.

<>خارج کردن ملزومات آزمون (پاسخنامه، کارت شرکت در آزمون و یا دفترچه سؤالات) از جلسه آزمون تخلف محسوب می شود و با متقاضیانی که اقدام به این تخلف کنند طبق ضوابط رفتار خواهد شد.

<>همراه داشتن هرگونه وسیله غیرمجاز از قبیل وسایل ارتباط الکترونیکی و دستگاه های حافظه دار از جمله تلفن همراه، ساعت هوشمند، دستبند هوشمند، انگشتر هوشمند (حتی بصورت خاموش) در جلسه آزمون طبق قانون رسیدگی به تخلفات و جرائم در آزمون های سراسری، موجب محرومیت از گزینش در آزمون می شود.

<>مخدوش کردن و پاره کردن پاسخنامه، عدم ارائه پاسخنامه در زمان مقرر و تعلل در ارائه مدارک امتحانی ماهیتا از مصادیق تخلف و تقلب محسوب می شود و با متقاضیان متخلف برابر با قانون رسیدگی به تخلفات و جرایم در آزمون های سراسری رسیدگی و برخورد خواهد شد.

<>رعایت پوشش اسلامی در حوزه برگزاری آزمون الزامی است.

<>با توجه به اینکه سازمان سنجش آموزش کشور در جهت بهبود و ارتقاء کیفی حوزه های برگزاری آزمون، نیاز به نظرات داوطلبان به عنوان معتبرترین منبع اخذ داده و اطلاعات برای ارزیابی حوزه هادارد، باید نسبت به تکمیل کردن پرسشنامه ارزیابی حوزه امتحانی خود از تاریخ ۱۵ تا ۲۲ دی ۱۴۰۲ از طریق درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش اقدام کنند.

<>متقاضیان لازم است درصورت بوجود آمدن هرگونه مشکل در فرآیند برگزاری آزمون برای آنها، نسبت به ارسال درخواست حداکثر تا تاریخ ۲۱ دی ۱۴۰۲ از طریق سیستم پاسخگویی اینترنتی مندرج در درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش اقدام کنند. درخواست های واصله بعد از تاریخ فوق قابل بررسی و پیگیری نخواهد بود.

<>

منابع، جزوات و نمونه سوالات آزمون های استخدامی

تاریخ خبر شنبه ۰۹ دی ۱۴۰۲