اخبار / دانشگاهی / کارت آزمون پذیرش دانشجوی پزشکی از کارشناسی منتشر شد به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

کارت آزمون پذیرش دانشجوی پزشکی از کارشناسی منتشر شد

<>کارت شرکت در آزمون کتبی دوازدهمین دوره پذیرش دانشجوی پزشکی از مقطع کارشناسی سال تحصیلی ۹۹-۹۸ منتشر شد.

<>به گزارش خبرنگار مهر، آزمون کتبی دوازدهمین دوره پذیرش دانشجوی پزشکی از مقطع کارشناسی سال تحصیلی ۹۹-۹۸ دانشگاه علوم پزشکی تهران پنجشنبه ۹ اسفند برگزار می شود.

<>ثبت نام در این آزمون در روزهای اول دی تا ۱۰ بهمن ۹۷ انجام شده است.

<>فارغ التحصیلان مقطع کارشناسی پیوسته یا ناپیوسته یکی از رشته های گروه های آزمایشی علوم تجربی و علوم ریاضی و فنی می توانستند در این دوره ها شرکت کنند. 

<>دانش آموختگان و دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری عمومی و تخصصی (Ph.D) از دانشگاه های سراسری و آزاد و غیره حق شرکت در آزمون را نداشتند.

<>حداکثر سن در زمان ثبت نام آزمون ۲۵ سال تمام است. (صرفاً متولدین اول دی ماه ۱۳۷۲ و بعد از آن). تبصره: مدت زمان سربازی و طرح نیروی انسانی به حداکثر سن اضافه می‌شود. معدل کل دیپلم باید ۱۸ و بالاتر و معدل مقطع کارشناسی باید ۱۶ و بالاتر باشد.

<>داوطلبان جهت دریافت کارت ورود به جلسه دوازدهمین دوره آزمون پذیرش دانشجوی پزشکی از مقطع کارشناسی سال تحصیلی ۹۹-۱۳۹۸ می توانند با مراجعه به سایت https://exam.tums.ac.ir/ و درج کد رهگیری خود به عنوان نام کاربری و کدملی به عنوان رمز عبور، از کارت خود پرینت تهیه کنند.

<>
دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیه رشته های کارشناسی ارشد
و سایر مقاطع دانشگاه علوم پزشکی (وزارت بهداشت) و دیگر دانشگاه های مختلف کشور از سایت سنجش3

تاریخ خبر دوشنبه ۰۶ اسفند ۱۳۹۷