اخبار / دانشگاهی / کارت آزمون سنجش زبان فارسی از امروز منتشر می شود به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

کارت آزمون سنجش زبان فارسی از امروز منتشر می شود

<>به گزارش خبرنگار مهر، هفتمین دوره آزمون سنجش استاندارد مهارت­ های زبان فارسی (سامفا دانشگاهی) صبح و بعدازظهر جمعه اول اسفندماه ۹۹ برابر با ۱۹ فوریه سال ۲۰۲۱ میلادی و ۷ رجب سال ۱۴۴۲ قمری در شهرهای اصفهان، تهران، مشهد، قزوین، سنندج، همدان و شهرهای بغداد و سلیمانیه کشور عراق و شهر تفلیس گرجستان برگزار خواهد شد.

<>کارتهای‌ شرکت در آزمون برای‌ متقاضیان‌ این آزمون‌ به همراه برگ راهنمای شرکت در آزمون از امروز سه‌شنبه ۲۸ بهمن ۹۹ تا روز پنجشنبه ۳۰ بهمن ۹۹ برای مشاهده و پرینت در سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قرار خواهد گرفت.

<>متقاضیان شرکت‌ در آزمون‌، برای پرینت کارت شرکت در آزمون باید در تاریخ تعیین شده به سایت سازمان سنجش مراجعه کرده و با وارد کردن شماره سریال کارت اعتباری ثبت‌نام (۱۲ رقمی) و یا شماره پرونده و کدپیگیری ثبت‌نام (۱۶ رقمی) و نام و نام­ خانوادگی، تاریخ تولد و شماره گذرنامه یک نسخه پرینت از برگ راهنما و کارت شرکت در آزمون تهیه کنند.

<>چنانچه متقاضیان مغایرتی در اطلاعات ثبت‌نامی خود با مندرجات کارت شرکت در آزمون مشاهده کردند باید با توجه به توضیحات ذیل کارت برای بررسی و رفع مغایرت در روز پنجشنبه ۳۰ بهمن ۹۹ صبح از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۲ و بعدازظهر از ساعت ۱۴ تا ۱۷ با در دست داشتن کارت شناسایی معتبر و همچنین درصورت وجود مغایرت در عکس روی کارت با همراه داشتن دو قطعه عکس به مسئول برگزاری این آزمون مراجعه کرده و نسبت به اصلاح و رفع اشکال احتمالی کارت خود اقدام کنند.

<>متقاضیانی که شماره پرونده و کدپیگیری ثبت‌نام خود را فراموش نموده‌اند، می‌توانند برای دریافت شماره پرونده با شماره تلفن ۳۶۱۸۲۳۶۷ با پیش شماره ۰۲۶ تماس بگیرند.

<>متقاضیان شرکت درآزمون مذکور درحوزه های خارج از کشور باید به منظور رفع نقص احتمالی کارت شرکت در آزمون خود در تاریخ تعیین شده به آدرس محل برگزاری که بر روی کارت آزمون درج شده است مراجعه کنند.

<>

<>آدرس باجه های رفع نقص کارت:

<>دانشگاه اصفهان: اصفهان، میدان آزادی (دروازه شیراز)، خیابان هزار جریب، جنب دبیرستان البرز، درب جنگلبانی دانشگاه، ساختمان مرکز زبان فارسی دانشگاه اصفهان.

<>موسسه لغت نامه دهخدا و مرکز بین‌المللی آموزش زبان فارسی: تهران، خیابان ولیعصر (عج)، بالاتر از تقاطع چمران (پارک وی)، بعداز چهار راه پسیان (زعفرانیه)، پلاک ۳۰۱۱، موسسه بین المللی زبان فارسی.

<>دانشگاه فردوسی مشهد: مشهد، میدان آزادی، پردیس دانشگاه فردوسی مشهد، مرکز آموزش زبان فارسی به غیرفارسی زبانان، ساختمان شماره یک.

<>دانشگاه بین‌المللی امام خمینی «ره» قزوین: قزوین، بلوار سردار شهیدسلیمانی، مجتمع خوابگاهی دانشگاه بین‌المللی امام خمینی «ره»، مرکز آموزش زبان فارسی.

<>دانشگاه کردستان: کردستان، خیابان پاسداران، دانشگاه کردستان، مرکز آموزش زبان فارسی به غیرفارسی زبانان.

<>دانشگاه بوعلی سینا همدان: همدان، دانشگاه بوعلی سینا همدان، مرکز آموزش زبان فارسی به غیر فارسی زبانان.

<>واحد اطلاعات و پاسخگویی به سوالات در این باره از ۲۷ تا ۳۰ بهمن ۹۹ همه روزه صبح ها از ساعت ۸ تا ۱۲ و بعدازظهر از ساعت ۱۴ تا ۱۶ آماده پاسخگویی به سوالات متقاضیان است.

<>متقاضیان به منظور پاسخگویی به سوالات خود می‌توانند به بخش پاسخگویی اینترنتی سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی: www.sanjesh.org مراجعه و یا با شماره تلفن ۴۲۱۶۳- ۰۲۱ تماس بگیرند و از مراجعه حضوری خودداری کنند.

<>


دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیه رشته ها
و مقاطع دانشگاه های مختلف کشور از سایت سنجش3

تاریخ خبر سه شنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۹