اخبار / سازمان سنجش آموزش کشور / چگونگی رفع نقص آزمون جامع و ارزیابی حرفه‌ای تشریح شد به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

چگونگی رفع نقص آزمون جامع و ارزیابی حرفه‌ای تشریح شد

خبرگزاری فارس: معاون سازمان سنجش آموزش کشور با اشاره به آغاز توزیع کارت ورود به جلسه آزمون جامع و ارزیابی حرفه‌ای دانشگاه جامع علمی کاربردی چگونگی برطرف کردن نقص احتمالی موجود در این کارت را تشریح کرد. خبرگزاری فارس: چگونگی رفع نقص آزمون جامع و ارزیابی حرفه‌ای تشریح شد جلال طباطبایی معاون سازمان سنجش آموزش کشور در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس با اشاره به آغاز توزیع کارت ورود به جلسه آزمون جامع و ارزیابی حرفه‌ای دانشگاه جامع علمی کاربردی، گفت: کارت‌های شرکت در این آزمون از امروز 24 آبان‌ماه بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.snajesh.org قرار گرفته است.

به گفته وی داوطلبان این آزمون در صورت وجود نقص احتمالی در کارت‌های ورود به جلسه آزمون باید از ساعت 8 تا 12 و 14 تا 17 روز پنج شنبه 26 آبان‌ماه به حوزه‌های‌ رفع نقص کارت مراجعه کنند.

* آزمون جامع و ارزیابی حرفه‌ای 27 آبان‌ماه برگزار می‌شود

معاون سازمان سنجش آموزش کشور با بیان اینکه آزمون جامع و ارزیابی حرفه‌ای دانشگاه جامع علمی کاربردی راس ساعت 9 صبح روز جمعه 27 آبان‌ماه در 34 شهرستان مختلف کشور برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: نام و آدرس حوزه امتحانی بر روی کارت شرکت در آزمون داوطلبان مشخص شده است. 

وی گفت: داوطلبان‌ برای پرینت کارت شرکت در این آزمون باید به سایت اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه کرده و با وارد کردن اطلاعات شخصی شامل نام خانوادگی، نام، شماره شناسنامه و تاریخ تولد یا نام خانوادگی، نام و کد رهگیری یک نسخه پرینت از کارت شرکت در آزمون تهیه کنند.

به گفته طباطبایی برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و هم چنین اصل کارت ملی یا اصل شناسنامه عکسدار الزامی است.

وی همچنین تأکید کرد که داوطلبان باید کپی فیش بانکی به مبلغ 59 هزار و 500 ریال که به حساب سیبا به شماره 2178699003006 به نام تمرکز وجوه درآمد اختصاصی دانشگاه جامع علمی کاربردی واریز شده است را در روز آزمون به همراه داشته باشند.

معاون سازمان سنجش آموزش کشور خاطرنشان کرد: با توجه به اطلاعات مندرج بر روی کارت شرکت در آزمون اگر داوطلبان مغایرتی در اطلاعاتی همچون نام خانوادگی و نام، سال تولد، شماره شناسنامه و شماره ملی کارت شرکت در آزمون مشاهده کردند باید برای اصلاح مورد یا موارد مذکور از طریق لینک مربوط حداکثر تا 26 آبان‌ماه منحصراً به سایت اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org مراجعه و با ورود به قسمت ویرایش اطلاعات، نسبت به اصلاح موارد اقدام کنند.

وی ادامه داد: اگر کارت شرکت در آزمون داوطلب فاقد عکس باشد یا عکس روی کارت دارای اشکالاتی از جمله فاقد مهر بودن عکس و واضح نبودن عکس باشد داوطلب باید از ساعت 8 تا 12 و 14 تا 17 روز پنج شنبه 26 آبان‌ماه با به همراه داشتن دو قطعه و کارت شناسایی ملی یا شناسنامه عکسدار به نماینده سازمان سنجش مستقر در باجه رفع نقص حوزه مربوط که آدرس آن در سایت سازمان سنجش آموزش کشور موجود است مراججعه کرده و موضوع را پیگیری کند تا مشکل برطرف شود.

* آزمون جامع و ارزیابی حرفه‌ای دانشگاه جامع نمره منفی ندارد

به گفته طباطبایی آزمون جامع و ارزیابی حرفه‌ای دانشگاه جامع علمی کاربردی، نمره منفی ندارد.

وی درباره داوطلبانی که معلولیت دارند، گفت: داوطلبانی که دارای معلولیت هستند و معلویت آنها در کارت شرکت در آزمون درج نشده است، باید با ارائه معرفی نامه از سازمان بهزیستی و توانبخشی در روز پنج شنبه 26 آبان‌ماه به نماینده سازمان سنجش آموزش کشور مستقر در محل رفع نقص کارت مراجعه کنند.

تاریخ خبر سه شنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۰