اخبار / دانشگاهی / چهل و دومین آزمون زبان وزارت بهداشت به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

چهل و دومین آزمون زبان وزارت بهداشت به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود

<>رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی گفت: چهل و دومین دوره آزمون زبان انگلیسی وزارت بهداشت (MHLE) به صورت الکترونیکی و در سه حوزه برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، دکتر محمدحسین پورکاظمی، در گفت‌وگو با مفدا با بیان اینکه ثبت نام چهل و دومین دوره آزمون زبان انگلیسی وزارت بهداشت (MHLE) از بیستم شهریورماه آغاز شده است، از برگزاری این دوره آزمون به صورت الکترونیکی خبر داد و گفت: این روش جایگزین شیوه سئوالات و پاسخنامه‌های کاغذی خواهد شد.

<>وی با اشاره به برگزاری آزمون در تاریخ ۱۳مهرماه افزود: برگزاری آزمون به شیوه الکترونیک نیازمند مراکز کامپیوتری است که بر این اساس، آزمون چهل و دوم تنها در سه حوزه تهران، اصفهان و تبریز به صورت الکترونیکی برگزار خواهد شد.

<>ثبت‌نام چهل‌ودومین دوره آزمون زبان انگلیسی وزارت بهداشت (MHLE) از دوشنبه ۲۰ شهریورماه ۹۶ آغاز شده و کارت این آزمون ۱۱ مهرماه بر روی پایگاه اطلاع‌رسانی مرکز سنجش و آموزش پزشکی منتشر خواهد شد. همچنین زمان برگزاری آزمون ۱۳ مهرماه است و  بر اساس اعلام مرکز سنجش آموزش پزشکی کارنامه آزمون نیز ۲۳ مهر ۹۶ منتشر می‌شود.

<>به گزارش مفدا،‌ آزمون زبان انگلیسی عمومی وزارت بهداشت (MHLE) دارای ۱۰۰ پرسش در سطح آزمون استاندارد تافل (۳۰ پرسش درک مطلب شنیداری، ۴۰ پرسش واژگان، ساختار و دستور زبان و ۳۰ پرسش درک مطلب نوشتاری) و ۱۰۰ نمره (بدون نمره منفی) است.

<>دریافت سوالات و پاسخنامه ادوار گذشته کلیه آزمون های زبان های خارجی - TOFEL از سایت سنجش3
دریافت سوالات و پاسخنامه ادوار گذشته کلیه آزمون های زبان های خارجی - IELTS از سایت سنجش3

<>

تاریخ خبر دوشنبه ۲۷ شهریور ۱۳۹۶