اخبار / دانشگاهی / چابک‌سازی و کاهش بروکراسی دانشگاه آزاد در سال جدید به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

چابک‌سازی و کاهش بروکراسی دانشگاه آزاد در سال جدید

<> کمیسیون دائمی هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی با حضور دکتر میرزاده و اعضا برگزار شد.

<>

<> دکتر میرزاده در این جلسه با اشاره به نقش کمیسیون دائمی هیات امنا در تصمیم گیری های دانشگاه، اظهار داشت: کمیسیون دائمی هیات امنا یکی از موثرین و مفیدترین شوراهای دانشگاه به شمار می‌رود و خوشبختانه قریب به اتفاق مصوبات این کمیسیون به تصویب هیات امنای مرکزی رسیده است.

<>

<> وی در ادامه جلسه بر چابک سازی سازمان مرکزی و کاهش بروکراسی اشاره کرد و افزود: اجرای طرح تجمیع پردیس های علوم و تحقیقات و همچنین سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی باعث شد تا هزینه های دانشگاه به میزان زیادی کاهش پیدا کند.

<>

<> وی افزود: کاهش 10 درصدی درآمدهای دانشگاه از طریق شهریه و تامین آن از طریق اجرای طرح های اقتصادی و دانش بنیان باعث شد شهریه ثابت دانشجویان فعلی در سال تحصیلی آینده افزایش نیابد.

<>

<> رییس دانشگاه آزاد اسلامی، خاطر نشان کرد: از مهرماه 92 تا کنون تعداد واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی از 472 واحد به 398 واحد کاهش یافته است که این فرایند تجمیع با حوصله و دقت در حال پیگیری است که باعث کیفی شدن دانشگاه شده است.

<>

<> در ادامه این جلسه طرح آیین نامه مالکیت فکری از سوی دکتر واشقانی فراهانی معاون پژوهشی دانشگاه ارائه و مورد بحث و بررسی اعضا قرار گرفت و در نهایت مقرر شد این آیین نامه تا زمان نهایی شدن قانون مالکیت فکری و معنوی دولت، در دانشگاه آزاد اسلامی اجرایی شود.

<>

<> دکتر واشقانی همچنین به ارائه گزارشی در مورد آخرین وضعیت شرکت های دانش بنیان و مراکز رشد پرداخت و گفت: در حال حاضر دانشگاه آزاد اسلامی دارای54 مرکز رشد و 421 شرکت دانش بنیان و واحد فناور است.

<>

<> همچنین در این جلسه مقرر شد تشکیلات تفصیلی بخش حسابرسی، معاونت سنجش و پذیرش و سازمان چاپ و انتشارات دانشگاه آزاد اسلامی در کارگروهی تخصصی مطرح و مورد بررسی قرار گیرد.

تاریخ خبر پنج شنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۳