اخبار / کنکور سراسری / پيش‌بيني ثبت‌نام ‌٣-١ ميليون نفر در كنكور ‌٨٩ به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

پيش‌بيني ثبت‌نام ‌٣-١ ميليون نفر در كنكور ‌٨٩

معاون سازمان سنجش با رد اخبار برخي رسانه‌ها مبني بر منع ثبت‌نام دارندگان مدارك فوق ديپلم يا كارشناسي در آزمون سراسري سال 89، اظهار كرد: كليه متقاضيان با دارا بودن شرايط مندرج در دفترچه امكان ثبت‌نام در كنكور 89 را دارا مي‌باشند.
معاون سازمان سنجش با رد اخبار برخي رسانه‌ها مبني بر منع ثبت‌نام دارندگان مدارك فوق ديپلم يا كارشناسي در آزمون سراسري سال 89، اظهار كرد: كليه متقاضيان با دارا بودن شرايط مندرج در دفترچه امكان ثبت‌نام در كنكور 89 را دارا مي‌باشند. دكتر حسين توكلي در گفت‌وگو با خبرنگار صنفي آموزشي خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، اظهار كرد: با توجه به محدوديت امكانات دانشگاههاي دولتي و لزوم توزيع عادلانه فرصتهاي موجود بين تمامي متقاضيان، پذيرش آندسته از داوطلباني كه قبلا با استفاده از امكانات دولتي يا به صورت رايگان تحصيلات خود را در رشته‌اي به اتمام رسانده‌اند در همان مقطع قبلي قبولي و در همان دوره روزانه امكانپذير نيست. اين قبيل از داوطلبان در صورت تمايل مي‌توانند براي دوره نوبت دوم يا شبانه در همان مقطع متقاضي شوند و يا در صورت قبولي در دوره روزانه مي‌توانند با پرداخت شهريه همانند دانشجويان شبانه در رشته مربوطه ادامه تحصيل دهند. دكتر توكلي همچنين با بيان اينكه مهلت ثبت نام كنكور 89 ساعت 24 فردا سه شنبه 24 آذر به اتمام مي‌رسد گفت: تا كنون 650 هزار داوطلب ثبت نام كرده‌اند و پيش بيني ما ثبت نام حدود يك ميليون و 300 هزار داوطلب در كنكور سال 89 مي‌باشد. گفتني است آزمون سراسري سال 1389 در روزهاي 10، 11 و 12 تيرماه سال 1389 بطور همزمان در سراسر كشور برگزار خواهد شد.

تاریخ خبر دوشنبه ۲۳ آذر ۱۳۸۸