اخبار / دانشگاهی / پنجاهمین دوره آزمون دستیاری تخصصی پزشکی برگزار شد به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

پنجاهمین دوره آزمون دستیاری تخصصی پزشکی برگزار شد

<>دکتر محمدمهدی نوروزشمسی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: پنجاهمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی ساعت ۹ صبح امروز پنجشنبه ۲۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ به طور همزمان در دانشگاه های علوم پزشکی تعیین شده به عنوان محل آزمون برگزار شد و مشکلی در برگزاری آزمون گزارش نشد.

<>وی خاطرنشان کرد: ۱۳ هزار و ۴۱ نفر داوطلب در این دوره از آزمون ثبت نام کرده اند که ۴۶ درصد داوطلبان مرد و ۵۴ درصد داوطلبان زن بودند.

<>نوروزشمسی یادآور شد: کلید اولیه آزمون دستیاری پزشکی ساعت ۱۲ ظهر روز شنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی منتشر می شود و داوطلبان همزمان می توانند با مشاهده کلید، در صورت داشتن اعتراض، اعتراضات خود را به صورت اینترنتی از ساعت ۱۲ ظهر روز شنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ تا ساعت ۱۴ روز دوشنبه ۲۵ اردیبهشت در سایت سنجش ثبت کنند.

<>وی افزود: پس از بررسی اعتراضات و رسیدگی به آن از سوی دبیرخانه شورای آموزش پزشکی و تخصصی، کارنامه اولیه شامل نمره و رتبه به منظور انتخاب رشته محل برای افراد واجد شرایط آخر خردادماه ۱۴۰۲ منتشر می شود.

<>رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی اظهار داشت: آزمون دستیاری پزشکی در ۲۵ رشته برگزار شده است و داوطلبان واجد شرایط که حدنصاب لازم را کسب کرده اند می توانند در زمان انتخاب رشته ۱۰۰ رشته محل را انتخاب کنند.

<>نوروزشمسی خاطرنشان کرد: نتایج نهایی پنجاهمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی نیمه اول شهریورماه ۱۴۰۲ منتشر می شود.

<>آزمون به طور همزمان در ۲۹ حوزه امتحانی شامل دانشگاه های علوم پزشکی اراک، شهرکرد، اردبیل، شیراز، ارومیه، کرمان، اصفهان، کرمانشاه، اهواز، گلستان، بندرعباس، گیلان، بوشهر، لرستان، بیرجند، مشهد، تبریز، مازندران، همدان، زاهدان، شهیدصدوقی یزد، سمنان، قزوین، کاشان، کردستان و قم و دانشگاه های علوم پزشکی شهر تهران برگزار شد.

<>
دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیه رشته های کارشناسی ارشد
و سایر مقاطع دانشگاه علوم پزشکی (وزارت بهداشت) و دیگر دانشگاه های مختلف کشور از سایت سنجش3

تاریخ خبر پنج شنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۲