اخبار / دانشگاهی / پذیرش مهرماه دانشگاه جامع بر اساس نتایج رتبه‌بندی واحدها به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

پذیرش مهرماه دانشگاه جامع بر اساس نتایج رتبه‌بندی واحدها

دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیه رشته ها و مقاطع دانشگاه علمی کاربردی و دیگر دانشگاه های مختلف کشور از سایت سنجش3
محمد اخباری رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، دانشگاه جامع علمی‌کاربردی را یک دانشگاه نسل سوم و بزرگ‌ترین دانشگاه نظام مهارتی کشور برشمرد و گفت: دوره‌های دانشگاه جامع علمی کاربردی براساس نیاز روز بازار کار برگزار می‌شود به طوریکه ما رشته‌ها را بر مبنای آنالیز شغلی تدوین می‌کنیم.

به گفته وی، تاکنون 800 رشته در این دانشگاه بر مبنای آنالیز شغلی تدوین شده‌ است و هر رشته‌ 4 شغل را پوشش می‌دهد.

اخباری با اشاره به تصویب سند راهبردی دانشگاه جامع علمی کاربردی در سال 94 توسط هیات امنای این دانشگاه گفت: تصویب این سند به دانشگاه کمک می‌کند در جهت پیشبرد اهداف خود قدم بردارد.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی با بیان اینکه ارزیابی مدرسان دانشگاه نیز از سال گذشته آغاز شده است، اظهار داشت: مدرسان این دانشگاه از نظر صلاحیت عمومی و تدریس مورد ارزیابی قرار می‌گیرند و اگر مدرسانی صلاحیت لازم را نداشته باشند کد مدرسی آن‌ها غیرفعال می‌شود.

وی افزود: افرادی که کد مدرسی آن‌ها فعال است باید در دوره‌های مهارتی و آزمون شرکت کنند و چنانچه نتوانند نمره لازم را کسب کنند کد آن‌ها نیز غیرفعال می‌شود.

اخباری پیرامون رتبه‌بندی واحدهای دانشگاه جامع علمی کاربردی نیز گفت: مرحله خودآزمایی رتبه‌بندی واحدهای دانشگاه جامع علمی کاربردی به پایان رسیده و اکنون در اواخر مرحله راستی آزمایی این واحدها قرار داریم.

وی با اشاره به چگونگی رتبه‌بندی واحدها گفت: برای رتبه بندی واحدهای دانشگاه جامع علمی کاربردی 225 شاخص تعیین شده است که هر شاخص دارای وزن مشخصی است به طوریکه پس از انجام راستی آزمایی به هر شاخص توسط نرم افزار وزن داده شده و رتبه بندی واحد براساس آن انجام می‌شود.

وی گفت: نتایج رتبه‌بندی واحدها تا اواخر فروردین ماه اعلام و پذیرش مهرماه این دانشگاه براساس نتایج رتبه بندی انجام می‌شود.

دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیه رشته ها و مقاطع دانشگاه علمی کاربردی و دیگر دانشگاه های مختلف کشور از سایت سنجش3

تاریخ خبر چهارشنبه ۱۸ فروردین ۱۳۹۵