اخبار / دانشگاهی / پذیرش محقق پسا دکتری در تمام رشته های دانشگاه تبریز به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

پذیرش محقق پسا دکتری در تمام رشته های دانشگاه تبریز

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه تبریز از جذب محقق پسا در تمامی رشته‌های فنی و مهندسی، علوم پایه و علوم انسانی در این دانشگاه خبرداد.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد مقدم واحد گفت: این دانشگاه به منظور استفاده از پتانسیل‌های موجود برای انجام پروژه‌های اولویت‌ دار و تقاضا محور از میان فارغ‌التحصیلان مقطع دکتری داخل و خارج از کشور محقق پسا دکتری جذب می کند.

وی تاکید کرد: جذب محقق پسا دکتری در تمامی رشته های فنی و مهندسی، علوم پایه و علوم انسانی که دانشگاه تبریز در آنها گروه تحقیقاتی فعال دارد، محقق خواهد شد.

معاون پژوهشی دانشگاه تبریز اضافه کرد: حداکثر زمان دوره های پسادکتری این دانشگاه یک سال بوده و در صورت احراز شرایط قابل تمدید برای یک‌سال دیگر خواهد بود.

به گفته مقدم واحد این دوره‌ها با حمایت معاونت علمی فناوری ریاست جمهوری و صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران کشور اجرا می‌شود.

متقاضیان می توانند رزومه خود را به آدرس ایمیل [email protected] ارسال کنند و یا به سایت دانشگاه تبریز به نشانی http://www.tabrizu.ac.ir/ مراجعه کنند. 

دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیــه رشتــه های دکتـــری و سایر 
مقاطع دانشگاه های مختلف کشور از سایت سنجش3 

تاریخ خبر دوشنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۵