اخبار / دانشگاهی / پذیرش دانشجوی دکتری در پردیس کیش دانشگاه تهران در سال ۹۶ به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

پذیرش دانشجوی دکتری در پردیس کیش دانشگاه تهران در سال ۹۶

<>پردیس‌ کیش دانشگاه تهران درنظر دارد برای سال تحصیلی ۹۶-۹۷ از طریق برگزاری آزمون اختصاصی دانشجوی مقطع دکتری تخصصی پذیرش نماید.

پردیس‌ بین‌المللی کیش دانشگاه تهران بر اساس مجوز شماره ۱۱۱۶۱۹/۲ مورخ ۲۵/‏۰۵/‏۱۳۹۶‬ ‬ معاون محترم آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برای سال تحصیلی ۹۶-۹۷ در مقطع دکتری تخصصی در ۲۰ رشته از طریق بررسی سوابق آموزشی- پژوهشی و مصاحبه مطابق شرایط زیر دانشجو می‌پذیرد. گفتنی است مدرک فارغ‎التحصیلی مدرک رسمی دانشگاه تهران می‎باشد.

<>۱- دارا بودن مدرک کارشناسی ارشد یا بالاتر از دانشگاه های داخل یا خارج کشور که به تأیید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری رسیده باشد.
تبصره: متقاضیان با مدرک تحصیلى معادل کارشناسى ارشد، مجاز به شرکت در آزمون ورودى نیستند.

<>۲- داشتن حداقل میانگین معدل کل ۱۴از ۲۰ در مقطع کارشناسی ارشد.

<>۳- ثبت نام، شرکت در مصاحبه تخصصی (مصاحبه تخصصی با توجه به سوابق تحصیلی، علمی، پژوهشی، افتخارات علمی و فوق برنامه … و سوالات تخصصی از رشته مورد تقاضا انجام می گیرد) و قبولی در آن.
تبصره: در صورت نیاز در بعضی از رشته ها به تشخیص گروه مربوطه آزمون کتبی برگزار می گردد.

<>۴- دانشجویان نیمسال آخر دوره کارشناسی ارشد یا دکتری حرفه ای در صورت فراغت از تحصیل تا تاریخ ۹۶/۶/۳۱ می توانند ثبت نام نمایند.

<>۵ دارا بودن حداقل نمره زبان عمومى مطابق شرح زیر:
حد نصاب لازم زبان مطابق شرح مندرج در ستون ملاحظات جدول ذیل مى باشد. داوطلبانى که قبلاٌ حد نصاب لازم را در یکى از آزمون هاى زیر کسب کردهاند از شرکت در آزمون زبان عمومى دانشگاه تهران معاف مى باشند (اعتبار مدرک زبان ۲ سال است).

<>

<>تبصره ۱: ارائه مدرک قبولى زبان عمومى برای آن دسته از داوطلبانی که قبلاً نمره زبان با شرایط مندرج در جدول فوق کسب نموده اند، (به جز رشته‎های زبان و ادبیات انگلیسی و آموزش زبان انگلیسی)، هنگام ثبت نام الزامی میباشد.

<>تبصره ۲: ارائه مدرک زبان در هنگام ثبت نام الزامی است، در غیر اینصورت به دانشجو پذیرش مشروط داده خواهد شد و دانشجو موظف به ارائه گواهی زبان عمومی (مطابق ضوابط دانشگاه) تا قبل از امتحان جامع است.

<>نکته: کلیه دانشجویان موظف به اخذ تاییدیه مرکز زبان و اتمام واحد های آموزشی خود تا قبل ازآزمون جامع هستند، در غیر این صورت به هیچ عنوان مجوز شرکت در آزمون جامع و ادامه تحصیل را نخواهند داشت.

<>میزان تقریبی کل شهریه مقطع دکتری برای رشته های علوم انسانی و علوم اجتماعی و رفتاری مبلغ ۷۱۲،۲۰۶،۰۰۰ ریال (معادل ۷۱میلیون و دویست و بیست هزار و ششصدتومان) و برای سایر رشته ها مبلغ ۸۷۰،۴۷۴،۰۰۰ ریال (معادل ۸۷ چهل و هفت هزار و چهارصدتومان) است که پس از تصویب در هیئت امناء دانشگاه تهران نهائی خواهد شد.

<>نام رشته و ظرفیت‎های درخواستی آزمون اختصاصی دکتری پردیس بین المللی کیش

<>

<>جدول زمان‌بندی پیشنهادی جهت برگزاری آزمون اختصاصی به شرح زیر است:



دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیــه رشتــه های دکتری

و سایر مقاطع دانشگاه های مختلف کشور از سایت سنجش3

تاریخ خبر پنج شنبه ۱۶ شهریور ۱۳۹۶