اخبار / خبر دانشگاه ها / پذیرش دانشجوی تربیت معلم قرآن و تفسیر قرآن کریم در دانشگاه خرم‌آباد به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

پذیرش دانشجوی تربیت معلم قرآن و تفسیر قرآن کریم در دانشگاه خرم‌آباد

رییس دانشکده علوم قرآنی خرم‌آباد گفت: دانشکده علوم قرآنی خرم‌آ‌باد در راستای منویات مقام معظم رهبری و در راستای گسترش فرهنگ قرآنی در جامعه برای ترم بهمن‌ماه از میان پذیرفته‌شدگان آزمون سراسری دانشجو می‌پذیرد.
مهدی صلاح در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه لرستان، اظهارکرد: دانشکده علوم قرآنی خرم‌آباد در رشته‌های تربیت معلم قرآن ویژه بانوان و تفسیر قرآن کریم، ویژه آقایان دانشجو می‌پذیرد.
وی افزود: به‌ دلیل نداشتن ساختمان مناسب در سال‌ تحصیلی گذشته سه گروه از دانشجویان دانشکده علوم قرانی خرم‌آباد در رشته تربیت معلم قران در بخش بانوان در دانشکده علوم قرآنی ملایر تحصیل می‌کردند که قرار است این سه گروه برای مهرماه امسال به دانشکده علوم قرآنی خرم‌آباد بازگردند.
صلاح اضافه کرد: همچنین دانشجویان پسر در رشته تفسیر قرآن که پذیرش دانشکده علوم قرآنی خرم‌آباد بودند به‌ دلیل نداشتن فضای لازم در دانشکده علوم قرآنی خرم‌آ‌باد مجبور هستند که در دانشکده علوم قرانی خمین تحصیل کنند که این دانشجویان کد رشته آنها مربوط به دانشکده علوم قرآنی خرم‌آ‌باد است.
وی گفت: در حال حاضر اداره‌کل آموزش و پرورش لرستان یک ساختمان در میدان تیر خرم‌آباد را جهت تشکیل کلاس‌ها در اختیار دانشکده علوم قرآنی قرار داده است که برای مهرماه کلاس‌ها در آنجا تشکیل می‌شود.
بنا‌بر این گزارش، علاقه‌مندان جهت کسب اطلاع بیشتر می‌توانند به پایگاه اینترنتی www.quran .ac.ir مراجعه کنند.

تاریخ خبر شنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۲