اخبار / دانشگاهی / پذیرش دانشجوی بدون کنکور در 22 رشته در دماوند به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

پذیرش دانشجوی بدون کنکور در 22 رشته در دماوند

رئیس دانشگاه علمی کاربردی دماوند از پذیرش دانشجوی بدون کنکور در 22 رشته در دماوند برای ترم بهمن سال جاری خبر داد.
به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، روزبه میرعبدالله‏یانی عصر امروز در گفت‏وگو با خبرنگاران اظهار کرد: زمان ثبت نام پذیرش در دوره کاردانی فنی و دوره کاردانی حرفه‏ای نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی کاربردی، بهمن ماه سال 1392 اعلام شد.
وی گفت: ثبت نام و پذیرش در دوره کاردانی فنی و دوره کاردانی حرفه‏ای نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی کاربردی بهمن ماه سال 1392 از روز چهارشنبه، 27 آذر ماه آغاز می‏شود و در روز سه‌شنبه، سوم دی ماه پایان می‌پذیرد.
رئیس دانشگاه علمی کاربردی دماوند افزود: متقاضیان می‏توانند برای شرکت در پذیرش دوره‏های مذکور از طریق شبکه اطلاع‏رسانی این سازمان به نشانی www.sanjesh.org و یاwww.damavand- uast.ac.ir اقدام کنند.
میرعبدالله‏یانی افزود: این دانشگاه در 22 رشته و در سه مقطع کاردانی، کارشناسی و کارشناسی ارشد بدون کنکور دانشجو می‏پذیرد.
وی تصریح کرد: رشته‏های معماری داخلی، حسابداری صنعتی و کامپیوتر از رشته‏های جدیدی است که این دانشگاه برای نخستین بار در بهمن 92 در آنها اقدام به پذیرش دانشجو خواهد کرد.
رئیس دانشگاه علمی کاربردی دماوند اظهار داشت: تاریخ ثبت نام در مقاطع کارشناسی ناپیوسته و کارشناسی ارشد به زودی اعلام می‏شود.

تاریخ خبر دوشنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۲