اخبار / سازمان سنجش آموزش کشور / پذیرش دانشجوی ارشد در پردیس دانشگاه خلیج فارس به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

پذیرش دانشجوی ارشد در پردیس دانشگاه خلیج فارس

پردیس دانشگاهی دانشگاه خلیج فارس برای نیمسال دوم سال تحصیلی 92-1391 در چهار رشته مقطع کارشناسی ارشد دانشجو می پذیرد. به گزارش خبرنگار مهر،‌ رشته های پردیس دانشگاهی عبارتند از مهندسی عمران - گرایش سازه، مهندسی شیمی، آمار- گرایش اقتصاد اجتماعی و ریاضی کاربردی – گرایش آنالیز عددی که دانشجویان کارشناسی می توانند در این رشته ها شرکت کنند. ثبت نام تا 25دی ماه 1391 صورت خواهد گرفت. داوطلبان می بایست پس از دریافت فرم ثبت نام از طریق وب سایت دانشگاه خلیج فارس و تکمیل آن، مدارک خواسته شده را توسط پست پیشتاز به آدرس بوشهر -  دانشگاه خلیج فارس – حوزه معاونت آموزشی ارسال دارند.
  پذیرش از طریق آزمون کتبی و مصاحبه صورت می پذیرد، برای دانشجویان مرد ایرانی برابر قوانین نظام وظیفه عمومی، پس از پذیرش و ثبت نام درخواست معافیت تحصیلی خواهد شد.   محل تحصیل در پردیس دانشگاه خلیج فارس بوده و بصورت حضوری و تمام وقت است، طول دوره بر اساس مقررات و تقویم دانشگاه خلیج فارس خواهد بود و به فارغ التحصیلان دانشنامه رسمی دانشگاه خلیج فارس داده خواهد شد.

تاریخ خبر شنبه ۲۳ دی ۱۳۹۱