اخبار / دانشگاهی / پذیرش دانشجو مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری از طریق آزمون اختصاصی ویژه طلاب به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

پذیرش دانشجو مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری از طریق آزمون اختصاصی ویژه طلاب

<>

<>هادی حجت امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری دانشگاه قرآن و حدیث از طریق آزمون اختصاصی ویژه طلاب اظهار کرد: این دانشگاه برای سال تحصیلی 98ـ97 از طریق آزمون اختصاصی ویژه طلاب در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری به جذب دانشجو می‌پردازد.

<>وی خاطرنشان کرد: آزمون اختصاصی مقطع کارشناسی ارشد شامل رشته‌های علوم قرآن و حدیث، علوم حدیث گرایش نهج البلاغه، کلام امامیه، علوم حدیث گرایش تفسیر اثری، علوم حدیث گرایش کلام و عقائد، علوم قرآنی، فقه و مبانی حقوق اسلامی و روانشناسی اسلامی است.

<>

<>معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه قرآن و حدیث با اشاره به شرایط پذیرش در این مقطع گفت:‌ برادران و خواهران طلبه که دارای مدرک سطح دو حوزه هستند و یا پایه سه را به پایان رسانده‌اند و دارای مدرک کارشناسی معتبر باشند می‌توانند برای ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه قرآن و حدیث اقدام کنند.

<>

<>وی به برگزاری آزمون در مقطع دکترا در پنج رشته اشاره کرد و افزود: طلاب می‌توانند در آزمون رشته‌های علوم قرآن و حدیث، کلام امامیه، علوم و معارف نهج البلاغه و مدرسی معارف اسلامی در دو گرایش اخلاق و قرآن و متون شرکت کنند.

<>حجت خاطرنشان کرد: مکان برگزاری دوره حضوری دکتری قم و تهران و مقطع کارشناسی ارشد شهرهای قم، تهران، مشهد و اصفهان است. امکان تحصیل در اقصی نقاط ایران و جهان در دوره‌های مجازی با استفاده از اینترنت وجود دارد.

<>وی با بیان اینکه تحصیل رایگان و یا تخفیف ویژه طلاب از جمله مزیت‌های پذیرفته‌شدگان آزمون اختصاصی در این دانشگاه است گفت:‌ آزمون کتبی این دوره در تیرماه 97 همزمان در شهرهای قم، تهران، مشهد و اصفهان برگزار می‌شود.

<>معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه قرآن و حدیث خاطرنشان کرد:‌ متقاضیان دارای شرایط در نظر گرفته شده برای ثبت‌نام می‌توانند در هفته پایانی بهمن 96 به پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه به نشانی www.qhu.ac.ir مراجعه و اطلاعات مربوط به آزمون را مطالعه کنند.


<>دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیــه رشتــه های دکتری، کارشناسی ارشد
و سایر مقاطع دانشگاه های مختلف کشور از سایت سنجش3

تاریخ خبر دوشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۶