اخبار / دانشگاهی / پذیرش دانشجو در دوره‌های دكتری واحد امارات دانشگاه شیراز به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

پذیرش دانشجو در دوره‌های دكتری واحد امارات دانشگاه شیراز

واحد بين‌الملل دانشگاه شيراز شعبه دهکده دانش (امارات عربی متحده) امسال برای اولین بار در دوره های دکتری و دکتری تخصصی در نیم سال اول سال تحصیلی 93-92 دانشجو می پذیرد. به گزارش خبرگزاری مهر، واحد بین الملل دانشگاه شيراز شعبه دهکده دانش(امارات عربی متحده) بر اساس موافقت شورای برون مرزی دانشگاه و موافقت اصولی دفتر گسترش و برنامه ریزی آموزش عالی در دوره های دكتری و دكتری تخصصی (PHD) در 8 رشته گرايش در نيمسال اول 93-92 دانشجو می پذیرد. علوم اقتصادی گرایش‌های اقتصاد بین الملل و اقتصاد پولی، مهندسی کامپیوتر گرایش‌های نرم افزار و هوش مصنوعی، زبان و ادبیات فارسی، حسابداری، روانشناسی تربیتی و مدیریت آموزشی از جمله رشته های دکتری است که در این واحد پذیرش می شود. براساس این گزارش، دارا بودن صلاحيت عمومي جهت ادامه تحصيل، نداشتن منع قانوني ادامه تحصيل از لحاظ خدمت وظيفه عمومي برای داوطلبان ذكور ( هموطنان مشمول داخل کشور نیز بر اساس مجوز سازمان وظیفه عمومی می توانند در صورت عدم ورود به دوره غیبت بر اساس ضوابط و درخواست دانشگاه ضمن اخذ معافیت تحصیلی از کشور خارج شوند) از شرایط عمومی پذیرش و داشتن گواهی معتبر پایان دوره کارشناسی ارشد در رشته های قابل قبول که مورد تأیید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ، از شرایط اختصاص پذیرش دانشجو دراین واحد است.
داوطلبان حداکثر تا تاریخ 31 شهریور ماه سال جاری(پایان ماه جاری) فرصت دارند از طریق سایت اینترنتی و یا به صورت حضوری مدارک موردنیاز را ارسال کنند .
کلاس‌های اولین دوره دکتری در این واحد دانشگاهی از مهرماه برگزار می‌شود.

تاریخ خبر یکشنبه ۲۴ شهریور ۱۳۹۲