اخبار / تحصیلات تکمیلی / پذیرش بدون کنکور دانشجوی کارشناسی ارشد در یکی از دانشگاههای تهران به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

پذیرش بدون کنکور دانشجوی کارشناسی ارشد در یکی از دانشگاههای تهران

دانشگاه صنعت آب و برق برای نیمسال نخست تحصیلی 91-1390 دانشجوی نمونه کارشناسی ارشد می پذیرد. به گزارش خبرنگار مهر، دانشگاه صنعت آب و برق برای نیمسال نخست تحصیلی 91-1390 دانشجوی نمونه کارشناسی ارشد می پذیرد. داوطلبان باید درخواست خود را حداکثر تا 22 تیر ماه به صورت حضوری یا با پست پیشتاز به امور تحصیلات تکمیلی دانشگاه ارسال کنند. شرایط پذیرش دانشجو براساس معدل

دانشجویان ممتاز دوره کارشناسی پیوسته که حداکثر در مدت هشت نیمسال دانش‌آموخته شوند و به لحاظ میانگین کل جز 10درصد برتر در بین دانشجویان هم رشته و هم ورودی خود باشند می توانند در این دوره ثبت نام کنند. همچنین معدل دانشجویان ترم آخر تا پایان نیمسال هفتم مدنظر است. دانشجویان رتبه اول دوره کارشناسی ناپیوسته در بین دانشجویان هم رشته و هم ورودی دانشگاه محل تحصیل که ظرف مدت حداکثر چهار نیمسال دانش آموخته شوند و دارای میانگین کل حداقل 17 باشند اجازه ثبت نام دارند و معدل دانشجویان ترم آخر تا پایان نیمسال سوم مدنظر قرار خواهد گرفت.

رتبه های اول تا سوم مرحله نهایی المپیادهای علمی دانشجویی برای ورود به همان رشته برگزیده با معرفی دبیرخانه المپیاد اجازه ثبت نام در این دوره ها را دارند.

دانشجویان نمونه کشوری با معرفی معاونت دانشجویی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و رتبه های اول تا سوم نهایی جشنواره های بین المللی خوارزمی، جوان خوارزمی، رازی و فارابی در رشته مرتبط با طرح ابتکاری خود یا زمینه ای که در آن برگزیده شده اند با معرفی دبیرخانه هر یک از جشنواره ها می توانند در دوره های کارشناسی ارشد این دانشگاه حضور یابند.  نفر اول مسابقه ها و جشنواره های معتبر علمی بین المللی با معرفی مراجع ذیربط و رتبه اول کشوری جشنواره دانشجویان مبتکر و نوآور بسیجی شاهد و ایثارگر هم بدون آزمون می توانند در دوره های کارشناسی ارشد دانشگاه صنعت آب و برق ثبت نام کنند.
دانشجویان متقاضی باید حداکثر تا تاریخ 31 شهریور 90 فارغ‌التحصیل شوند و دانش‌آموختگان متقاضی باید پس از  اول مهرماه 89 فارغ‌التحصیل شده باشند.   3 تبصره
به گزارش مهر، در مواردی که رشته تحصیلی متقاضی دارای دانشجوی دوره شبانه و روزانه بوده و نیمسال ورودی روزانه و شبانه متفاوت باشد، رتبه‌بندی متقاضی بین تمام دانشجویان روزانه (ورودی مهر) و شبانه (ورودی بهمن سال قبل از آن) صورت خواهد گرفت.
چنانچه فردی دارای معدل 10 درصد برتر بوده و فارغ‌التحصیلی وی بیش از 8 نیمسال طول بکشد، امتیاز او به نفر بعد از 10 درصد برتر منتقل نخواهد شد.
دانشجویان می توانند جه ت دریافت اطلاعات فرم ثبت نام به سایت دانشگاه صنعت آب و برق به نشانیwww.pwut.ac.ir مراجعه کنند.

تاریخ خبر یکشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۰