اخبار / دانشگاهی / پذیرش بدون آزمون دانشجو در ۹ رشته کارشناسی واحد علوم و تحقیقات به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

پذیرش بدون آزمون دانشجو در ۹ رشته کارشناسی واحد علوم و تحقیقات

<>واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی در نیمسال اول سال تحصیلی ۹۸ - ۹۷ در ۹ رشته تحصیلی نسبت به پذیرش دانشجو بدون آزمون و صرفا براساس سوابق تحصیلی اقدام می‌کند.

<>به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، پذیرش دانشجو بر اساس سوابق تحصیلی در نیمسال اول سال تحصیلی ۹۸ – ۹۷ واحد علوم و تحقیقات در مقطع کارشناسی پیوسته ۹ رشته فیزیک مهندسی، فیزیک، زیست‌شناسی سلولی و مولکولی، زیست‌شناسی گیاهی، مدیریت صنایع مبلمان و دکوراسیون، مدیریت امور گمرکی، زبان و ادبیات فرانسه، مترجمی زبان فرانسه و علوم قرآن و حدیث صورت می‌گیرد.

<>متقاضیان پذیرش بدون آزمون در واحد علوم و تحقیقات باید با مراجعه به سامانه ثبت‌نام اینترنتی مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی به نشانی www.azmoon.org نسبت به دریافت و مطالعه دفترچه راهنمای این دوره اقدام کنند.

<>داوطلبان می‌توانند با پرداخت مبلغ ۴۰۰ هزار ریال نسبت به خرید کارت اعتباری ثبت نام اقدام و با ورود شناسه ثبت نام، رمز ثبت نام و کد امنیتی به صفحه ورود اطلاعات وارد شوند.

<>داشتن دیپلم کامل نظام قدیم متوسطه یا گواهی پایان دوره پیش‌دانشگاهی نظام جدید متوسطه برای پذیرش در این دوره الزامی است.

<>دارندگان دیپلم فنی‌وحرفه‌ای و کاردانش نظام جدید که فاقد مدرک پیش‌دانشگاهی و یا مدرک کاردانی هستند، شرایط ثبت نام در این دوره را ندارند اما فارغ‌التحصیلان دوره‌های کاردانی (اعم از پیوسته و ناپیوسته) غیرمشمول مجاز به ثبت‌نام در این دوره هستند.

<>بر اساس مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی و شورای عالی برنامه‌ریزی، دارندگان مدرک حوزوی مورد تایید حوزه علمیه قم که معادل دیپلم کامل نظام قدیم متوسطه است (حداقل لمعتین و اصول) به شرط آنکه مشمول وظیفه عمومی نبوده و همزمان در حوزه علمیه تحصیل نکنند، می‌توانند در رشته‌های گروه علوم انسانی دانشگاه آزاد ثبت‌نام کنند.

<>زمان ثبت‌نام برای دوره‌های کارشناسی پیوسته بدون آزمون (پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی) در نیمسال اول ۹۸ – ۹۷ متعاقبا از سوی مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه به اطلاع داوطلبان خواهد رسید.

<>دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیــه رشتــه ها
و  مقاطع دانشگاه آزاد و دیگر دانشگاه های مختلف کشور از سایت سنجش3

<>

تاریخ خبر پنج شنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۷