اخبار / دانشگاه آزاد اسلامی / پایان مرداد آخرین مهلت انتخاب رشته با آزمون دانشگاه آزاد به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

پایان مرداد آخرین مهلت انتخاب رشته با آزمون دانشگاه آزاد

فرایند انتخاب رشته با آزمون دانشگاه آزاد 31 مرداد پایان می یابد.
به گزارش خبرنگار مهر، داوطلبان تا پايان مردادماه جاري فرصت دارند نسبت به ثبت نام خود در رشته هاي با آزمون دانشگاه آزاد اقدام كنند.
هر داوطلب مي تواند 20 رشته/محل را بر اساس علاقه، انتخاب و در سايت مرکز آزمون به نشانی www.azmoon.org ثبت کنند و امکان ویرایش و تغییر در اطلاعات متقاضیان وجود ندارد.
جدول رشته هاي با آزمون دانشگاه آزاد شامل رشته هاي گروه پزشكي و برخي از رشته هاي غيرپزشكي بر روي سامانه www.pubr-azmoon.com قرار دارد. داوطلبان لازم است در گروه آزمايشي كه در آزمون شركت كرده اند، نسبت به انتخاب رشته خود اقدام كنند.
داوطلبان می توانند كد 7 رقمي انتخاب رشته خود را كه در انتهاي كارنامه آنها ثبت شده و بر روي سايت سازمان سنجش قرار دارد، در فرم ثبت نام اينترنتي خود درج كنند.
کلمات کلیدی: آخرین مهلت انتخاب رشته، انتخاب رشته با آزمون دانشگاه آزاد، انتخاب رشته، انتخاب رشته با آزمون، دانشگاه آزاد، www.azmoon.org، جدول رشته هاي با آزمون دانشگاه آزاد، رشته هاي گروه پزشكي دانشگاه آزاد، رشته هاي غيرپزشكي

تاریخ خبر چهارشنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۲