اخبار / دانشگاهی / واحد آکسفورد دانشگاه آزاد فعال شد به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

واحد آکسفورد دانشگاه آزاد فعال شد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد آکسفورد از فعالیت مجدد این واحد خبر داد و گفت: بر اساس کارشناسی های انجام شده و مصوبه هیات رییسه دانشگاه آزاد اسلامی شروع به کار مجدد واحد آکسفورد ابلاغ شد.
به گزارش خبرگزاری مهر، احد باقرزاده با اعلام این خبر، گفت: مقرر شد دو مرکز همکاری های بین المللی واحد آکسفورد (OICC) و کالج زبان آکسفورد (OLC) با تمدید مجوزهای قانونی و اخذ مجوزهای جدید شروع به فعالیت کنند.
باقرزاده اظهار داشت: با شروع به کار این دو مرکز، خدمات متعدد نوین آموزشی و پژوهشی متناسب با نیازهای داخلی به واحدهای مختلف دانشگاه، سازمان ها، وزارتخانه ها و سایر متقاضیان داخلی همچنین علاقه مندان خارجی ارائه خواهد شد.
به گفته رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد آکسفورد، دپارتمان های زبان انگلیسی دانشگاه و مدارس سازمان سماء در سراسر کشور با انعقاد قرارداد با واحد آکسفورد خواهند توانست دوره های تکمیلی آموزشی برای دانشجویان و دانش آموزان خود ارائه کنند.
وی افزود: اجرای دوره های کوتاه مدت تخصصی برای سایر داوطلبان داخلی و علاقه مندان خارجی در دستور کار دو مرکز قرار گرفته است.
به گزارش مهر، واحد آکسفورد دانشگاه آزاد اسلامی در زمان ریاست فرهاد دانشجو به طور کامل متوقف شد و به علت مشکلات و مسائل مالی تا مدتها فعالیت نمی کرد.

تاریخ خبر دوشنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۲