اخبار / استخدامی / هشتمین آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی کشور برگزار شد به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

هشتمین آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی کشور برگزار شد

<>به گزارش خبرنگار مهر، بر اساس مصوبه ۲۹ آذر ۹۹ ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا هشتمین آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی کشور در راستای جذب و استخدام نیروی مورد نیاز ۸۱ دستگاه اجرایی در ۲۴۰ شغل برای جذب و استخدام ۳۸ هزار و ۱۸۴ نفر در روزهای ۱۱ و ۱۲ دی ماه برگزار می‌شود.

<>ثبت نام آزمون از تاریخ ۲۰ تا ۲۹ شهریور انجام شد. در آزمون روز پنجشنبه ۱۱ دی ماه تعداد ۲۹۷ هزار و ۹۶ داوطلب حضور پیدا کرده‌اند و در آزمون روز جمعه ۱۲ دی ماه ۲۶۵ هزار و ۵۸۰ داوطلب شرکت می‌کنند. آزمون در ۱۸۹ شهر و ۲ هزار و ۷۳۰ حوزه در حال برگزاری است.

<>تعداد ۱۴۰ داوطلب مبتلا به کرونا هستند که این گروه بر اساس فرم خوداظهاری که تکمیل کرده‌اند در بیمارستان‌های منتخب وزارت بهداشت آزمون می‌دهند و از سایر داوطلبان جدا می‌شوند.

<>حوزه‌های برگزاری آزمون دستورالعمل بهداشتی را رعایت خواهند کرد و تمام اصول بهداشتی توسط عوامل اجرایی شامل زدن ماسک رعایت فاصله با یکدیگر و با داوطلبان انجام خواهد شد. انجام بازرسی بدنی توسط راکت‌های دستی و سایر وسایل الکترونیکی هوشمند انجام می‌شود و تمامی داوطلبان ملزم به رعایت استفاده از ماسک هستند.

<>

منابع، جزوات و نمونه سوالات آزمون های استخدامی

تاریخ خبر پنج شنبه ۱۱ دی ۱۳۹۹