اخبار / استخدامی / نهایی شدن آیین نامه استخدام هلال احمر تا شهریور به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

نهایی شدن آیین نامه استخدام هلال احمر تا شهریور

معاون حقوقی و امور مجلس جمعیت هلال احمر با تاکید بر اینکه مهمترین رکن آموزش همگانی آماده کردن جامعه برای مواجه با بحران‌ها است، گفت: محور تمام فعالیت های این سازمان تربیت نیروی انسانی ماهر است و در این راستا آیین نامه استخدام در این نهاد تا شهریور نهایی می شود.
به گزارش خبرنگار ایرنا، نامدار عبداللهیان روز یکشنبه در آیین تودیع و معارفه مدیران کل هلال احمر استان ایلام با اشاره مسئولیت های هلال احمر اظهار داشت: نخستین گروهی که به نیابت از دولت در حوادث حضور پیدا می‌کند، امدادگران جمعیت هلال احمر هستند که این نشان از اهمیت و جایگاه این سازمان است.
وی با اشاره به پایین بودن وضعیت معیشتی نیروهای داوطلب این سازمان افزود: این نیروها ۲۴۰ ساعت کار حاکمیتی در جاده انجام می‌دهند اما از حداقل معیشت محروم بوده که باید ارتقا معیشت آنان مورد توجه قرار گیرد.
معاون حقوقی و امور مجلس جمعیت هلال احمر با بیان اینکه در سنوات گذشته در بحث جذب نیروی انسانی در جمعیت هلال احمر که یک جمعیت بزرگ و عظیم می باشد، زیاد توجه نشده و این تعداد همچنان کم جمعیت است، بیان کرد: در این راستا آیین نامه جذب و استخدام نیرو انسانی جمعیت هلال احمر تا شهریور ماه نهایی و ابلاغ می شود.
وی تاکید کرد: محور تمام فعالیت های جمعیت هلال احمر نیروی انسانی ماهر است، امروز تیم مدیریت جدید به شدت به دنبال ساماندهی این نیروها بخصوص امدادگران و نجاتگران است.
عبداللهیان بیان کرد: هر کشوری سه نوع ثروت دارد که یکی از آنها داشتن نیروی انسانی است، اگر کشوری مانند ژاپن از نظر تکنولوژی و صنایع پیشرفت دارد به دلیل داشتن نیروی انسانی ماهر و متعهدی است.
معاون حقوقی و امور مجلس جمعیت هلال احمر اضافه کرد: متاسفانه در گذشته به بحث معیشت و رفاهیات نیروهای امدادی زیاد توجه نشده است. با برنامه ریزی تلاش می شود این مهم در مسیر ریل گذاری درست قرار گیرد.
عبدالهیان عنوان کرد: مهمترین ویژگی هایی که جمعیت هلال احمر را از سایر جمعیت ها متفاوت نموده مردم نهاد و ارزشی بودن است زیرا این جمعیت مهم توسط مردم اداره و مدیریت می شود.
وی افزود: آیین نامه جذب و استخدام نیروی انسانی جمعیت هلال احمر تا شهریورماه سالجاری نهایی و ابلاغ می شود. در این راستا توجه به معیشت نیروها و نوع نگاه به داوطلبان جدید خواهد بود.


منابع، جزوات و نمونه سوالات آزمون های استخدامی

تاریخ خبر دوشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۱