اخبار / کنکور سراسری / نفر اول گروه آزمايش هنر : درس خواندن براي كنكور لذت بخش بود به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

نفر اول گروه آزمايش هنر : درس خواندن براي كنكور لذت بخش بود

نفر اول گروه آزمايش هنر كنكور 89 به اصرار خانواده‌اش در كنكور گروه آزمايشي علوم تجربي نيز شركت كرده و رتبه 13900 كشور و 3900 سهميه را كسب كرده‌ است، او چون عاشق هنر است تا 13 ساعت براي شركت در كنكور با علاقه و لذت درس خوانده است پگاه واعظي، نفر اول گروه آزمايش هنر كنكور 89 در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاه خبرگزاري فارس با بيان اين‌كه به اصرار خانواده‌ام در كنكور گروه تجربي شركت كردم، افزود: در كنكور گروه تجربي رتبه 13900 كشور و 3900 سهميه را كسب كرده‌ام.

وي با تأكيد بر اين كه از كودكي عاشق هنر بودم، گفت: دوست داشتم نقاش شوم اما چون در مدرسه فرزانگان قبول شدم و اين مدرسه رشته هنر نداشت مجبور شدم رشته علوم تجربي را انتخاب كنم و به اصرار خانواده‌ام در كنكور تجربي هم شركت كردم اما هدفم رشته هنر بود.

نفر اول گروه آزمايش هنر كنكور 89 با بيان اين‌كه خواستار تحصيل در دانشكده هنر دانشگاه تهران است، افزود: براي موفقيت در كنكور خيلي تلاش كردم و دوست دارم 2 رشته طراحي صنعتي و مجسمه سازي بخوانم در دانشگاه تهران بخوانم.

وي گفت: فقط يك سال براي كنكور درس خواندم اما روزهايي مي‌شد كه تا 13 ساعت به طور مفيد درس مي‌خواندم و چون به رشته‌ام علاقه داشتم با ذوق درس مي‌خواندم و از درس خواندنم لذت مي‌بردم.

واعظي درباره معدل سال آخر تحصيل خود در دبيرستان گفت: معدل كتبي سال آخر دبيرستانم 42/19 بود كه البته اين معدل براي رشته تجربي است.

تاریخ خبر چهارشنبه ۱۳ مرداد ۱۳۸۹