اخبار / وزارت علوم، تحقیقات و فن آوری / نخستین دوره MBA مدیریت رسانه برگزار می شود به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

نخستین دوره MBA مدیریت رسانه برگزار می شود

مرکز آموزش سازمان مدیریت صنعتی اقدام به طراحی و اجرای نخستین دوره MBA مدیریت رسانه در یک گرایش عمومی و پنج گرایش تخصصی، با مجوز وزارت علوم، تحقیقات و فناوری کرده است. به گزارش خبرنگار مهر، مرکز آموزش سازمان مدیریت صنعتی با همکاری موسسه آموزش عالی آزاد شایگان، اقدام به طراحی و اجرای نخستین دوره MBA مدیریت رسانه در یک گرایش عمومی و پنج گرایش تخصصی، با مجوز وزارت علوم، تحقیقات و فناوری کرده است. علاوه برعنوان عمومی مدیریت رسانه در قالب یک گرایش، گرایشهای تخصصی طراحی شده دیگری نیز به ترتیب زیر معرفی شده اند که شامل مدیریت رسانه با گرایش صنعت تلویزیون، مدیریت رسانه با گرایش صنعت رادیو، مدیریت رسانه با گرایش صنعت نشر و مطبوعات، مدیریت رسانه با گرایش صنعت فضای مجازی، مدیریت رسانه با گرایش صنعت سینما و تئاتر می شود.
تخصصی و کاربردی بودن این دوره، از مهمترین ویژگیهای آن معرفی شده است.   علاوه بر این، همایش آشنایی با دوره های طراحی شده و نحوه ورود به دوره، 24 مردادماه سال جاری در سازمان مدیریت صنعتی برگزار می شود.

تاریخ خبر چهارشنبه ۰۴ مرداد ۱۳۹۱