اخبار / دانشگاهی / نحوه برگزاری امتحانات به دانشگاههای معین در هر استان واگذارشد به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

نحوه برگزاری امتحانات به دانشگاههای معین در هر استان واگذارشد

<>علی خاکی صدیق در گفتگو با خبرنگار مهر درباره نحوه بر گزاری امتحانات دانشگاه‌ها گفت: نحوه برگزاری امتحانات پایان ترم دانشگاه‌ها در هر استان به دانشگاه معین استان واگذار شده است.

<>وی علت واگذاری نحوه برگزاری امتحانات پایان ترم دانشگاه‌ها در هر استانی به دانشگاه معین را تفاوت وضعیت استان‌ها از نظر کرونا اعلام کرد و افزود: چون وضعیت استان‌ها از نظر کرونا با یکدیگر متفاوت است بنابراین نحوه برگزاری امتحانات در هر استان به دانشگاه معین واگذار شده است.

<>معاون آموزشی وزارت علوم خاطرنشان کرد: با اینکه نحوه برگزاری امتحانات بر عهده دانشگاه‌های معین است ولی در مجموع تلاش بر این است که امتحانات حضوری برگزار شود.

<>به گزارش مهر، اخیراً مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی آموزش عالی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری نیز اعلام کرده بود: در صورتی که پوشش واکسیناسیون برای جامعه دانشگاهی هر دانشگاه تکمیل و ۱۰۰ درصد شود، آموزش حضوری آغاز و امتحانات هم به صورت حضوری برگزار خواهد شد. در غیر این صورت تصمیم‌گیری درباره شیوه برگزاری امتحانات بستگی به آخرین وضعیت پیک بیماری در هر استان و هر شهر خواهد داشت و مسئولیت و تصمیم گیری در این باره به شورای آموزش عالی استانی واگذار شده است. روشن است که یک تصمیم کلی برای همه دانشگاه‌های کشور وجود ندارد.



<>دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیــه رشتـه ها
و مقاطع دانشگاه های مختلف کشور از سایت سنجش3

<>

تاریخ خبر سه شنبه ۰۴ آبان ۱۴۰۰