اخبار / دانشگاهی / نحوه انتخاب رشته داوطلبان آزمون ارشد پزشکی در سهمیه استعداد درخشان به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

نحوه انتخاب رشته داوطلبان آزمون ارشد پزشکی در سهمیه استعداد درخشان

<>به گزارش خبرنگار مهر، پس از برگزاری آزمون کارشناسی ارشد گروه پزشکی سال ۱۴۰۲ در روزهای ۴ و ۵ خردادماه ۱۴۰۲، نتایج اولیه به صورت کارنامه در روز ۲۴ تیرماه ۱۴۰۲ اعلام شد.

<>مرکز سنجش آموزش پزشکی درباره اعمال سهمیه استعداد درخشان در پذیرش دانشجو در آزمون کارشناسی ارشد اعلام کرده است: کارنامه علمی و انتخاب رشته محل متقاضیان استعداد درخشان با آزمون و بدون آزمون در آزمون کارشناسی ارشد گروه پزشکی سال ۱۴۰۲ منتشر شده است.

<>متقاضیان سهمیه استعداد درخشان با آزمون و بدون آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۲ توجه داشته باشند با توجه به اعمال معرفی دانشگاه محل تحصیل استعداد درخشان جهت استفاده از سهمیه استعداد درخشان با آزمون و بدون آزمون، کارنامه علمی و فرم انتخاب رشته محل این افراد در ۲۵ تیرماه ۱۴۰۲ به روزرسانی شده است. این متقاضیان باید مجددا کارنامه علمی خود را مشاهده کنند.

<>همچنین فرم انتخاب رشته محل مخصوص استعداد درخشان بدون آزمون متقاضیان بدون آزمون که غیر مجاز (عدم مجاز شدن در آزمون کارشناسی ارشد) بوده و آن را طی مدت ۲ روز تکمیل کرده اند، معتبر نبوده و حذف می شود.

<>برای متقاضیان با آزمون غیر مجاز (عدم مجاز شدن در آزمون کارشناسی ارشد)، به دلیل اینکه فرم عادی و استعداد درخشان با آزمون یکی است، فرم تکمیل شده معتبر بوده ولی سهمیه با آزمون برای آنها اعمال نخواهد شد.


<>دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیه رشته های کارشناسی ارشد
و سایر مقاطع دانشگاه علوم پزشکی (وزارت بهداشت) و دیگر دانشگاه های مختلف کشور از سایت سنجش3

<>

تاریخ خبر دوشنبه ۲۶ تیر ۱۴۰۲