اخبار / کنکور سراسری / نحوه اصلاح اطلاعات ثبت ‌نام كنكور 89 به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

نحوه اصلاح اطلاعات ثبت ‌نام كنكور 89

معاون سازمان سنجش با تشريح چگونگي مشاهده و اصلاح اطلاعات ثبت‌نام آزمون سراسري 89، گفت: داوطلبان از روز سه‌شنبه 8 دي ماه تا روز شنبه 12 دي به مدت 5 روز براي اصلاح اطلاعات ثبت‌نامي خود مهلت دارند.
معاون سازمان سنجش با تشريح چگونگي مشاهده و اصلاح اطلاعات ثبت‌نام آزمون سراسري 89، گفت: داوطلبان از روز سه‌شنبه 8 دي ماه تا روز شنبه 12 دي به مدت 5 روز براي اصلاح اطلاعات ثبت‌نامي خود مهلت دارند. دكتر حسين توكلي در گفت‌وگو با خبرنگار صنفي آموزشي خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، اظهار كرد: اطلاعات تقاضانامه ثبت‌نامي كليه داوطلباني كه در موعد مقر نسبت به ثبت‌نام در آزمون سراسري سال 1389 اقدام نموده و اطلاعات خواسته شده را از طريق سايت اينترنتي سازمان سنجش وارد كرده‌اند از روز سه‌شنبه 8 دي ماه تا روز شنبه 12 دي ماه به مدت 5 روز بر روي پايگاه اينترنتي سازمان به نشاني www.sanjesh.org براي مشاهده داوطلبان و به منظور اطمينان از صحت اطلاعات وارد شده قرار داده مي‌شود. وي افزود: كليه داوطلبان آزمون سراسري سال 1389 لازم است در روزهاي فوق‌ به سايت سازمان سنجش آزمون كشور مراجعه و اطلاعات تقاضانامه ثبت‌نامي خود را بر اساس دستورالعمل‌هاي مربوط روي سايت مشاهده كنند. به گفته وي، داوطلبان بايد از طريق وارد كردن اطلاعات كارت اعتباري ثبت‌نام شامل شماره پرونده ، شماره كاربر، رمز ورود و شماره شناسنامه يا شماره پرونده‌ و كدرهگيري به سايت سازمان وارد شده و با انتخاب لينك مربوط به مشاهده اطلاعات ثبت‌نامي خود اقدام كنند. دكتر توكلي ادامه داد: پس از ورود با هر يك از دو روش فوق، اطلاعات ثبت‌نامي داوطلب نمايش داده مي‌شود و امكان مشاهده و در صورت لزوم ويرايش اطلاعات وجود دارد، اين امكان در انتهاي صفحه نمايش با انتخاب گزينه ويرايش اطلاعات فراهم مي‌شود. چنانچه اطلاعات داوطلب نياز به ويرايش داشته باشد، با كليك روي گزينه ويرايش اطلاعات، وارد مرحله ويرايش اطلاعات شده و نسبت به اصلاح مورد يا موارد اقدام و سپس با كليك بر روي گزينه تاييد نسبت به صحت اطلاعات اقدام مي‌كند. به گفته معاون سازمان سنجش، داوطلبان لازم است كليه اطلاعات ثبت‌نامي به ويژه گروه آزمايشي، دين ، زبان امتحاني، شهرستان محل اقامت براي تعيين حوزه امتحاني و معدل را دقيقا كنترل كنند، چنانچه اطلاعات داوطلبان كامل بوده و نياز به ويرايش اطلاعات نيست، بايد روي گزينه تاييد نهايي كليك كنند. وي با بيان اينكه اصلاح اطلاعات تنها از اين روش امكان‌پذير است، گفت: از داوطلبان تقاضا مي‌شود كه از ارسال درخواست كتبي يا مراجعه حضوري به سازمان سنجش خوددداري كنند، چون به هيچ عنوان ترتيب اثر داده نخواهد شد. شايان ذكر است، داوطلبان در صورت لزوم مي‌توانند سوال يا سوالات خود را در ساعت اداري با شماره تلفن‌هاي 9 ــ 88923595 ــ 021 با بخش پاسخگويي اينترنتي سازمان سنجش به نشاني www.sanjesh.org در ميان بگذارند. گفتني است ثبت‌نام كنكور89 از 16 تا 24 آذر ماه انجام شد و طي آن يك ميليون و 287 هزار و 433 نفر ثبت‌نام كردند.

تاریخ خبر دوشنبه ۰۷ دی ۱۳۸۸