اخبار / کارشناسی ارشد / نتایج کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد فردا اعلام می‌شود به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

نتایج کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد فردا اعلام می‌شود

معاون مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی زمان انتشار نتایج نهایی آزمون کارشناسی ارشد این دانشگاه را عصر فردا دوشنبه 15شهریور ماه اعلام کرد. معاون مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی زمان انتشار نتایج نهایی آزمون کارشناسی ارشد این دانشگاه را عصر فردا دوشنبه 15شهریور ماه اعلام کرد. محمدرضا مهرادفر در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به افزایش 20 درصدی رشته محل در این آزمون گفت: امسال حدود 30 هزار نفر در آزمون کارشناسی ارشد این دانشگاه پذیرش خواهند شد.
 
معاون مرکز آزمون دانشگاه آزاد افزود: 57 درصد داوطلبان این آزمون مردان و 43 درصد زنان هستند.
 
وی گفت: در آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 62 رشته در گروه فنی و مهندسی، 48 رشته در گروه علوم پایه، 46 رشته در گروه کشاورزی و منابع طبیعی، 101 رشته در گروه علوم انسانی، 15 رشته در گروه هنر، 2 رشته در گروه علوم پزشکی و 2 رشته در گروه دامپزشکی ارائه شده است.
 
به گزارش مهر، آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی در 6 نوبت صبح و عصر پنجشنبه، جمعه و شنبه 23، 24 و 25 اردیبهشت ماه 89 برگزار شد.

تاریخ خبر یکشنبه ۱۴ شهریور ۱۳۸۹