اخبار / دانشگاهی / نتایج پذیرش کارشناسی علمی کاربردی 94 منتشر شد / ثبت نام از 14 فروردین به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

ثبت نام از 14 فروردین

دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیــه رشتــه های کارشناسی و سایر مقاطع دانشگاه علمی کاربردی و دیگر دانشگاه های مختلف کشور از سایت سنجش3 

نتایج پذیرش رشته‌ های ‌متمرکز و معرفی‌شدگان رشته های نیمه‌ متمرکز دوره‌ مهندسی فناوری و دوره کارشناسی حرفه‌ای دانشگاه جامع علمی کاربردی اعلام شد.
به گزارش خبرنگار مهر، داوطلبان می توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور از نتیجه پذیرش در کدرشته‌ محل‌های ‌متمرکز و معرفی‌شدن چند برابرظرفیت در کدرشته محل‌های نیمه‌ متمرکز دوره‌ مهندسی فناوری و دوره کارشناسی حرفه‌ای نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی ـ‌ کاربردی مطلع شوند.

این پذیرش با نام بهمن‌ماه سال ۱۳۹۴ انجام شده است و پذیرفته شدگان و معرفی شدگان می توانند برای ثبت نام مراجعه کنند.

گزینش متمرکز هر یک از رشته‌های تحصیلی گروه‌های آموزشی دوره‌های مذکور از بین داوطلبانی که حدنصاب لازم را احراز کرده‌اند، براساس اولویت کدرشته محل‌های انتخابی و ظرفیت‌های تخصیص داده شده به هر سهمیه، گزینش انجام و فهرست اسامی پذیرفته‌شدگان در هر کدرشته محل استخراج شده است.

پذیرفته‌شدگان لازم است در یکی از روزهای شنبه ۱۴ دوشنبه ۱۶ فروردین ماه ۹۵ با در دست داشتن مدارک مندرج در اطلاعیه ثبت نام و با توجه به کدرشته محل قبولی به نشانی تعیین شده در جدول شماره (۴) دفترچه راهنمای پذیرش دوره‌های مذکور مراجعه کنند.

براساس ضوابط مربوط به گزینش رشته‌های نیمه‌متمرکز برای رشته‌هایی که نیاز به اقداماتی نظیر مصاحبه و یا آزمون عملی دارند، لازم است برای شرکت در مراحل مذکور در یکی از روزهای شنبه ۱۴ دوشنبه ۱۶ فروردین ماه ۹۵ با در دســت داشتن مدارک مورد نیاز که در بند ج درج شده به مرکز آموزشی ذیربط به نشانی تعیین شده دفترچه راهنمای پذیرش مراجعه کنند.

عدم مراجعه داوطلبان در روزهای تعیین شده برای انجام مراحل نهایی گزینش به منزله انصراف قطعی از پذیرش در رشته ذیربط تلقی خواهد شد.نتایج پذیرش معرفی‌شدگان رشته‌های نیمه‌متمرکز پس از اعلام نتیجه مراحل مصاحبه و یا آزمون عملی این دسته از داوطلبان، اعلام می شود.

مدارک لازم برای ثبت‌نام شامل ۶ قطعه عکس همانند پرسنلی پشت سفید تمام رخ ۴×۳ تهیه شده در سال جاری، یک برگ تصویر شناسنامه و اصل آن جهت مطابقت، یک برگ تصویر کارت ملی و اصل آن جهت مطابقت است.

همچنین اصل مدرک فوق دیپلم و یا کاردانی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی مورد تایید شورای عالی انقلاب فرهنگی و یا وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و یا مدرک کاردانی پیوسته آموزشکده‌های فنی و حرفه‌ای وزارت آموزش و پرورش به انضمام یک برگ تصویر آن از جمله مدارک ثبت نام است.

اصل فرم تاییدیه معدل جهت فارغ‌التحصیلانی که تاکنون گواهینامه پایان تحصیلات برای آنان صادر نشده است و گواهی اشتغال به کار با امضا و مهر بالاترین مقام مسئول، آخرین فیش حقوقی و آخرین حکم کارگزینی یا قرارداد معتبر انجام کار (برای پذیرفته‌شدگان شاغل) نیز الزامی است.

مدرکی که وضعیت نظام وظیفه داوطلبان را با توجه به بند ۳-۲ مقررات وظیفه عمومی مندرج در صفحه‌های ۴ و ۵ دفترچه راهنمای پذیرش مذکور مشخص کند برای برادران از جمله مدارک ثبت نام محسوب می شود.

تغییر آدرس برخی از مراکز آموزشی اعلام شده است:مرکز آموزش علمی ـ کاربردی شرکت مهرکام پارس (تهران): تهران ـ کیلومتر ۷ جاده مخصوص کرج ـ تهرانسر ـ بلوار لاله ـ خیابان قباد شمالی ـ کوچه فنی و حرفه‌ای امید ـ پلاک ۳ ـ تلفن: ۴۴۵۸۸۱۴۹ – ۴۴۵۸۸۱۵۰مرکز آموزش علمی ـ کاربردی ساختمان و شهرسازی تهران: کیلومتر ۱۴ بزرگراه فتح ـ چهار راه ایران خودرو ـ ابتدای شهرک دانش ـ مرکز آموزش وزارت راه و شهرسازی ـ تلفن: ۶۶۲۸۳۷۱۳

دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیــه رشتــه های کارشناسی و سایر مقاطع دانشگاه علمی کاربردی و دیگر دانشگاه های کشور از سایت سنجش3 
 

تاریخ خبر دوشنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۴