اخبار / دانشگاهی / نتایج پذیرش دکتری استعدادهای درخشان ۱۹ آبان اعلام می شود به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

نتایج پذیرش دکتری استعدادهای درخشان ۱۹ آبان اعلام می شود

<>بهروز طهماسب کاظمی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به درخواست داوطلبان دانشگاه آزاد اسلامی برای تحصیل در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری ویژه استعدادهای درخشان، گفت: به دلیل شیوع ویروس کرونا در کشور و تغییر سامانه آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی، برخی داوطلبان برای دریافت دانشنامه و گواهی موقت و ... با مشکلاتی مواجه شدند.

<>وی افزود: به همین دلیل نواقصی در پرونده‌های داوطلبان پذیرش بدون آزمون ویژه استعدادهای درخشان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری سال ۹۹ دانشگاه آزاد اسلامی وجود داشت که یک فرصت برای تکمیل پرونده به داوطلبان داده شده است.

<>رئیس مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد با بیان اینکه پرونده داوطلبان پذیرش در مقطع دکتری ویژه استعدادهای درخشان دانشگاه آزاد اسلامی تا ۱۷ آبان ماه تکمیل خواهد شد، گفت: پس از بررسی نهایی پرونده های داوطلبان، نتیجه پذیرش در دوره دکتری ویژه استعدادهای درخشان دانشگاه آزاد اسلامی ۱۹ آبان ماه اعلام می شود.

<>وی با بیان اینکه پرونده های نقص مدرک داوطلبان ورود به مقطع کارشناسی ارشد ویژه استعدادهای درخشان دانشگاه آزاد اسلامی هنوز تکمیل نشده است، گفت: به دلیل آغاز کلاس ها، اعلام نتایج تکمیل نقص مدرک پذیرفته شدگان کارشناسی ارشد ویژه استعداد درخشان در نیمسال اول امکان پذیر نخواهد بود و پس از کامل شدن مدارک داوطلبان نتایج قبولی این افراد در نیمسال دوم اعلام خواهد شد و داوطلبان می توانند از نیمسال دوم به تحصیل خود در دانشگاه آزاد اسلامی ادامه دهند.

<>
دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیــه رشتــه های دکتری
و
سایر مقاطع دانشگاه آزاد و دیگر دانشگاه های مختلف کشور از سایت سنجش3

تاریخ خبر پنج شنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۹