اخبار / دانشگاهی / نتایج پذیرش دستیار تخصصی پزشک خانواده اعلام شد به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

نتایج پذیرش دستیار تخصصی پزشک خانواده اعلام شد

نتایج پذیرش دستیار تخصصی پزشک خانواده از سوی مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت اعلام شد. <>به گزارش خبرنگار مهر، تمامی پذیرفته شدگان آزمون پذیرش دستیار تخصصی پزشک خانواده موظف هستند از روز سه شنبه ۹ آذرماه ۹۵ به دانشگاه محل پذیرش مراجعه و مراحل ثبت نام را انجام دهند.

<>پذیرفته شدگان در هنگام ثبت نام باید با توجه به سهمیه پذیرش خود، اصل مدارک لازم جهت استفاده از سهمیه مربوط(نوع پذیرش به دانشگاه های علوم پزشکی محل آموزش اعلام شده است) را بر اساس مندرجات راهنماها و دستورالعمل های مربوط، به دانشگاه محل پذیرش ارائه کنند.

<>عدم ثبت نام در موعد مقرر و یا عدم شروع به آموزش در زمانهای اعلام شده و نیز اعلام انصراف پس از شروع به آموزش جهت پذیرفته شدگان به منزله انصراف قطعی فرد پذیرفته شده محسوب خواهد شد و از شرکت در آزمون نوبت آینده محروم می شود.

<>تعداد ۱۱۰ نفر در آزمون دستیاری پزشک خانواده امسال شرکت کردند که از این تعداد ۸۰ نفر مجاز به انتخاب رشته شدند که در نهایت ۶۰ نفر در نتایج نهایی پذیرفته شدند.

<>
دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیه رشته ها و مقاطع دانشگاه علوم پزشکی (وزارت بهداشت) و سایر دانشگاه های کشور از سایت سنجش3

تاریخ خبر پنج شنبه ۰۴ آذر ۱۳۹۵