اخبار / استخدامی / نتایج نهایی گزینش استخدام در آموزش و پرورش اعلام شد به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

نتایج نهایی گزینش استخدام در آموزش و پرورش اعلام شد

دریافت منابع کلیه رشته های آزمون استخدامی آموزش و پرورش و سایر ارگان های کشور از سایت سنجش3

دریافت نمونه سوالات ادوار گذشته کلیه رشته های آزمون استخدامی آموزش و پرورش و سایر ارگان های کشور از سایت سنجش3

مدیر کل دبیرخانه مرکزی گزینش وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اعلام نهایی نتایج گزینش پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی، گفت: داوطلبانی که در گزینش رد صلاحیت شده‌اند سه روز برای تجدیدنظر فرصت دارند.
شاپور محمدزاده در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به اعلام نتایج نهایی گزینش پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی، اظهار داشت: کار گزینش این افراد را طی مدت 20 روز به پایان رساندیم و اسامی تأیید صلاحیت‌شدگان امروز به امور اداری وزارت آموزش و پرورش اعلام شد.
وی افزود: پذیرفته شدگان از نیمه بهمن کلاس‌های آموزش معلمی را در دانشگاه فرهنگیان آغاز می‌کنند و از مهر 95 به کلاس‌های درس وارد خواهند شد.
مدیر کل دبیرخانه مرکزی گزینش وزارت آموزش و پرورش گفت: داوطلبانی که رد صلاحیت شده‌اند، فرصت دارند تا طی سه روز برای تجدیدنظر به هسته‌های گزینش استان‌ها مراجعه کنند. با وجود آنکه قانون رسیدگی به پرونده‌ها و تجدید نظر اول یک ماه اعلام شده است ولی به هسته‌های گزینش استان‌ها اعلام کرده‌ایم به جهت شرایط خاص و ویژه از جمله ضرورت تشکیل کلاسهای آموزشی از نیمه بهمن، حداکثر ظرف مدت یک هفته پرونده‌ها را بررسی و نتایج تجدید نظر اول را اعلام کنند.
محمدزاده ادامه داد: افرادی که در تجدید نظر اول صلاحیت آنها تأیید نشد می‌توانند فرم تجدیدنظر دوم را تکمیل کنند و هسته‌های گزینش استان‌ها موظفند پرونده‌ها را جهت تصمیم‌گیری با پست پیشتاز به هیئت مرکزی گزینش ارسال کنند و این هیئت با استفاده از تمام ظرفیت در کمترین مدت زمان نتایج تجدیدنظر دوم را اعلام خواهد کرد.
وی عنوان کرد: داوطلبان برای آنکه مطلع شوند در گزینش پذیرفته شده‌اند یا خیر باید به امور اداری آموزش و پرورش استان‌ها مراجعه کنند.
دریافت منابع کلیه رشته های آزمون استخدامی آموزش و پرورش و سایر ارگان های کشور از سایت سنجش3
دریافت نمونه سوالات ادوار گذشته کلیه رشته های آزمون استخدامی آموزش و پرورش و سایر ارگان های کشور از سایت سنجش3

تاریخ خبر سه شنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۴