اخبار / دانشگاهی / نتایج نهایی پذیرش دوره های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی اعلام شد به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

نتایج نهایی پذیرش دوره های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی اعلام شد

<>به گزارش خبرنگار مهر، نتایج نهایی پذیرش در کدرشته‌محل‌های دوره‌ کاردانی فنی و دوره کاردانی حرفه‌ای نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی - ‌کاربردی (مهرماه سال ۱۳۹۹) در سایت سازمان سنجش اعلام شده است.

<>براساس ضوابط مربوط به گزینش متمرکز هر یک از رشته‌های تحصیلی گروه‌های آموزشی دوره‌های مذکور از بین متقاضیانی که حدنصاب لازم را احراز کرده‌اند، براساس اولویت کدرشته محل‌های انتخابی و ظرفیت‌های تخصیص داده شده به هر سهمیه، گزینش انجام و فهرست اسامی پذیرفته‌شدگان در هر کدرشته محل استخراج شده است.

<>پذیرفته‌شدگان لازم است برای اطلاع از تاریخ دقیق ثبت‌نام و انتخاب واحد از روز یکشنبه ۱۱ آبان ۹۹ به سامانه جامع آموزشی هم‌آوا دانشگاه علمی کاربردی به نشانی http://edu.uast.ac.ir مراجعه و در روزهای تعیین شده با در دست داشتن مدارک لازم و با توجه به نشانی تعیین شده به مرکز محل قبولی خود مراجعه کنند.

<>مدارک لازم برای ثبت‌نام شامل ۶ قطعه عکس پرسنلی، تصویر تمامی صفحات شناسنامه و اصل آن جهت مطابقت، تصویر پشت و روی کارت ملی و اصل آن جهت مطابقت، اصل گواهینامه پایان تحصیلات متوسطه با مهر و امضای رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه محل تحصیل به انضمام یک برگ تصویر آن است. 

<>همچنین اصل کاربرگ ۱۰۲ (فرم تایید معدل) جهت دانش‌آموختگانی که تاکنون گواهینامه پایان تحصیلات برای آنان صادر نشده است و اصل کاربرگ ۱۰۱ (گواهی اشتغال به کار) با امضا و مهر بالاترین مقام مسئول، آخرین فیش حقوقی و آخرین حکم کارگزینی یا قرارداد معتبر انجام کار و برای شاغلین نیروهای مسلح ارائه حکم کارگزینی یا گواهی اشتغال به کار از یگان مربوط برای پذیرفته‌شدگان متقاضی استفاده از سهمیه شاغل الزامی است.

<>مدرکی که وضعیت نظام وظیفه برادران را با توجه به بند ۲-۳ مقررات وظیفه عمومی مندرج در صفحه‌های ۴ و ۵ دفترچه راهنمای پذیرش مشخص کند نیز باید از سوی پذیرفته‌شدگان مرد ارائه شود.

<>

دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیــه رشتــه های کاردانی
و سایر مقاطع دانشگاه علمی کاربردی و دیگر دانشگاه های مختلف کشور از سایت سنجش3

تاریخ خبر پنج شنبه ۰۸ آبان ۱۳۹۹