اخبار / دانشگاهی / نتایج نهایی رشته های زنان و روانپزشکی در آزمون دستیاری اعلام شد به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

نتایج نهایی رشته های زنان و روانپزشکی در آزمون دستیاری اعلام شد

<>نتایج نهایی رشته های زنان و زایمان و روانپزشکی در چهل و پنجمین آزمون پذیرش دستیار تخصصی اعلام شد.

<>به گزارش خبرنگار مهر، نتایج نهایی پذیرفته شدگان دو رشته زنان و زایمان و روانپزشکی بر روی سایت سنجش پزشکی قابل مشاهده است.

<>داوطلبانی که در مصاحبه مورد تأیید قرار نگرفته اند، در اولین رشته محلی که پس از رشته های زنان و زایمان یا روانپزشکی حد نصاب قبولی را کسب کرده باشند، معرفی شده اند. این دسته از داوطلبان نیز می توانند برای مشاهده نتایج خود به سایت سنجش پزشکی مراجعه کنند.

<>کلیه پذیرفته شدگان باید در روزهای شنبه و یکشنبه ۷ و ۸ مهرماه ۹۷ به دانشگاه محل پذیرش خود مراجعه و نسبت به تکمیل مدارک ثبت نامی اقدام کنند.

<>پذیرش در دو رشته تخصصی زنان و زایمان و روانپزشکی در دو سال اخیر علاوه بر آزمون کتبی، با آزمون الکترونیکی و مصاحبه نیز همراه است و نتایج آنها پس از برگزاری مرحله شفاهی اعلام می شود.

<>به گزارش مهر، چهل و پنجمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی پزشکی ۶ اردیبهشت ۹۷ برگزار شد. در این دوره از آزمون ۱۴ هزار و  ۳۹۶ نفر ثبت نام کردند که از این تعداد ۶ هزار و ۶۹۳  نفر مرد و ۷ هزار و ۷۰۳ نفر زن بودند.

<>از تعداد ثبت نام کنندگان تعداد ١٢ هزار و ١٣٩ نفر در آزمون شرکت کردند که تعداد ٧ هزار و ۶١٩ نفر از داوطلبان حدنصاب ۱۵۰ نمره را کسب کرده و مجاز به انتخاب رشته محل شدند. از این تعداد ۵ هزار و ٨٣۶ نفر انتخاب رشته کردند.

<>در نهایت نتایج نهایی چهل و پنجمین آزمون پذیرش دستیار تخصصی پزشکی اول شهریورماه ۹۷ اعلام شد و ۳ هزار و ۴۲۴ نفر در این آزمون پذیرفته شدند.


<>دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیه رشته ها
و مقاطع دانشگاه علوم پزشکی (وزارت بهداشت) و دیگر دانشگاه های مختلف کشور از سایت سنجش3

<>

تاریخ خبر دوشنبه ۰۲ مهر ۱۳۹۷