اخبار / دانشگاهی / نتایج نهایی آزمون دستیاری پزشکی اعلام شد به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

نتایج نهایی آزمون دستیاری پزشکی اعلام شد

<>به گزارش خبرنگار مهر، مرکز سنجش آموزش پزشکی پیش از این در اطلاعیه ای اعلام کرده بود با توجه به همزمانی آزمون های تخصصی وزارت بهداشت، نتایج نهایی چهل و نهمین دوره آزمون دستیاری پزشکی تا ۲۳ شهریورماه سال ۱۴۰۱ اعلام می شود که این نتایج امروز ۲۲ شهریورماه منتشر شد.

<>چهل و نهمین دوره آزمون دستیاری پزشکی صبح پنجشنبه ۲۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ در تعداد ۳۲ حوزه امتحانی و ۳۰ شهر کشور برگزار شد. در این دوره از آزمون تعداد ۱۲ هزار و ۷۲۵ نفر در چهل و نهمین دوره آزمون دستیاری پزشکی ثبت نام کردند که از این تعداد ۱۱ هزار و ۸۴۷ نفر حائز شرایط بودند.

<>از میان افراد واجد شرایط تعداد ۱۱ هزار و ۶۷ نفر کارت ورود به جلسه خود را دریافت کردند. نتایج اولیه و کارنامه داوطلبان ۳۱ خردادماه ۱۴۰۱ در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی مننتشر شد. داوطلبان مجاز به انتخاب ۱۰۰ کدرشته محل بودند.

<>نتایج نهایی چهل و نهمین دوره آزمون دستیاری پزشکی در این لینک https://dastyar2.sanjeshp.ir/49/Startpage.aspx قابل مشاهده است.

<>پذیرفته شدگان چهل و نهمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی باید از روز یکشنبه ۲۷ شهریور تا چهارشنبه ۳۰ شهریورماه ۱۴۰۱ جهت ثبت نام به دانشگاه های علوم پزشکی محل پذیرش مراجعه کنند.

<>پذیرفته شدگان باید جهت اطلاع از برنامه ثبت نام باید به وبگاه اینترنتی دانشگاه مراجعه کنند.

<>سامی پذیرفته شدگان اتباع خارجی متعاقبا ً اعلام خواهد شد.

<>شروع به دوره کلیه پذیرفته شدگان حداکثر تا روز شنبه ۹ مهرماه ۱۴۰۱ است.

<>کلیه پذیرفته شدگان در هنگام ثبت نام، ملزم به ارائه اصل مستندات ثبت نامی، منطبق با سهمیه پذیرش و مدارک مربوط به طرح خدمات نیروی انسانی و خدمات نظام وظیفه مطابق با فرم ثبت نامی به دانشگاه علوم پزشکی محل پذیرش هستند.

<>سپردن اسناد تعهدات خدمات قانونی منطبق با نمونه اسناد موجود در دانشگاه های علوم پزشکی و متناسب با سهمیه پذیرش در موعد ثبت نام دستیاران الزامی است.

<>شروع به دوره پذیرفته شدگان فاقد سند تعهد محضری، فاقد وجاهت قانونی است.

<>عدم تکمیل مراحل ثبت نام در مواعد مذکور، و یا عدم شروع به دوره در تاریخ فوق الذکر به منزله انصراف قطعی دستیار شناخته می شود.

<>هر گونه اعتراض فقط از طریق بخش تماس با ما (سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی) دریافت و پیگیری می شود و این مرکز از پذیرش داوطلبان به صورت حضوری معذور است.


<>دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیه رشته های کارشناسی ارشد
و سایر مقاطع دانشگاه علوم پزشکی (وزارت بهداشت) و دیگر دانشگاه های مختلف کشور از سایت سنجش3

<>

تاریخ خبر سه شنبه ۲۲ شهریور ۱۴۰۱