اخبار / دانشگاهی / نتایج نهایی آزمون ارتقا دستیاری پزشکی ۱۸ مردادماه اعلام می شود به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

نتایج نهایی آزمون ارتقا دستیاری پزشکی ۱۸ مردادماه اعلام می شود

<>به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از معاونت آموزشی وزارت بهداشت، نتایج نهایی آزمون ارتقا دستیاری ۱۴۰۳ فردا ۱۸ مرداد ماه از طریق سامانه سیماد به نشانی simad.behdasht.gov.ir و همچنین پروفایل دستیاری دانشگاه ها اعلام خواهد شد. در آزمون امسال بیش از ۹۶ درصد از داوطلبین حد نصاب قبولی را کسب کرده اند.

<>بنابر ابلاغ مرکز «افتا» و لزوم حفظ و حراست از بانک اطلاعاتی دستیاران، صرفا از طریق شبکه های داخلی دانشگاه های علوم پزشکی و مراکز درمانی سراسر کشور اتصال به سامانه «سیماد» امکان پذیر است.

<>همچنین متقاضیان جهت اطلاعات بیشتر می توانند از طریق فضای مجازی معاونت آموزشی وزارت بهداشت در شبکه های اجتماعی اخبار تکمیلی را دنبال کنند.

<>به گزارش مهر، آزمون های ارتقا و گواهینامه تخصصی پزشکی روز پنجشنبه ۴ مرداد ۱۴۰۳ به صورت متمرکز در دانشگاه های علوم پزشکی تربیت کننده دستیار برگزار شده اند. پیش از این اعلام شده بود سامانه سیماد و تجمیع اطلاعات دستیاران راه اندازی شده و دانشگاه های علوم پزشکی تربیت کننده دستیار باید اطلاعات واجدین شرایط شرکت در آزمون های ارتقاء و گواهینامه تخصصی با رعایت کلیه مصوبات و مقررات و ذکر مقطع ارتقاء، نمرات ارزشیابی درون دانشگاهی، تاریخ شروع به دوره، پایان دوره، تکمیل لاگ بوک و سایر اطلاعات مورد نیاز از طریق ورود و به روز رسانی اطلاعات در سامانه دستیاری دانشگاه اعلام کنند.


<>دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیه رشته های کارشناسی ارشد
و سایر مقاطع دانشگاه علوم پزشکی (وزارت بهداشت) و دیگر دانشگاه های مختلف کشور از سایت سنجش3

<>

تاریخ خبر چهارشنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۳