اخبار / دانشگاهی / نتایج مهندسی فناوری ‌و‌ کارشناسی حرفه‌ای علمی کاربردی اعلام شد به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

نتایج مهندسی فناوری ‌و‌ کارشناسی حرفه‌ای علمی کاربردی اعلام شد

<>اسامی پذیرفته‌شدگان‌ نهایی‌ کد‌رشته‌های نیمه‌متمرکز‌ پذیرش‌ دوره‌ مهندسی فناوری ‌و‌ دوره‌ کارشناسی حرفه‌ای (ناپیوسته) «حضوری» نظام‌ آموزش‌ مهارتی‌ دانشگاه جامع علمی – کاربردی بهمن‌ ماه سال ۹۳ اعلام شد

<>به گزارش خبرنگار مهر، پذیرفته شدگان نهایی لازم است در یکی از روزهای دوشنبه ۱۷ فروردین یا سه شنبه ۱۸ فروردین ۹۴ با در دست داشتن مدارک لازم و با توجه به کدرشته محل قبولی، به نشانی تعیین شده در دفترچه راهنمای پذیرش دوره‌های مذکور به مراکز آموزشی ذیربط مراجعه کنند.

<>مدارک لازم برای ثبت‌نام از جمله شش قطعه عکس تمام رخ ۴ × ۳ تهیه شده در سال جاری، تصویر شناسنامه و اصل آن به منظور مطابقت،تصویر کارت ملی و اصل آن به منظور مطابقت، اصل مدرک فوق دیپلم یا کاردانی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی مورد تایید شورای عالی انقلاب فرهنگی یا وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی یا آموزشکده‌های فنی و حرفه‌ای وزارت آموزش و پرورش و یک برگ تصویر آن است.

<>همچنین پذیرفته‌شدگان شاغل باید گواهی اشتغال به کار با امضا و مهر بالاترین مقام مسؤول، آخرین فیش حقوقی و آخرین حکم کارگزینی یا قرارداد معتبر انجام کار را همراه داشته باشند.

<>مدرکی که وضعیت نظام وظیفه داوطلبان را با توجه به بند ۳-۲ (مقررات وظیفه عمومی) مندرج در صفحه ۴ دفترچه راهنمای پذیرش مذکور مشخص کند برای برادران الزامی است.

<>با توجه به اینکه از سوی مؤسسه آموزشی مربوط به کد رشته ۶۴۱۳ نتایج مصاحبه به سازمان سنجش ارسال نشده است لذا فردی به عنوان پذیرفته شده نهایی در این مرحله اعلام نمی‌شود.

تاریخ خبر پنج شنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۳