اخبار / استخدامی / نتایج ظرفیت تکمیلی آزمون‌ استخدامی شغل آموزگاری اعلام شد به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

نتایج ظرفیت تکمیلی آزمون‌ استخدامی شغل آموزگاری اعلام شد

<>به گزارش خبرنگار مهر، به دنبال اطلاعیه‌ اعلام نتایج آزمون‌ استخدامی ویژه شغل آموزگاری آموزش و پرورش در ۱۷ تیرماه ۱۴۰۳ با عنایت به اخذ مجوزهای لازم از مراجع ذیصلاح و هماهنگی لازم برای تامین نیروی انسانی مورد نیاز آموزش و پرورش در سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳، بدینوسیله به اطلاع داوطلبان مردود آزمون‌ مذکور می‌رسد که ظرفیت‌های خالی مانده سهمیه‌های ۲۵ درصد و ۵ درصد ایثارگران و ۳ درصد معلولین و آزاد با رعایت موارد ذیل، نتایج ظرفیت تکمیلی (ثانویه) اعلام می‌شود:

<>۱) کسانی به مرحله ارزیابی تکمیلی معرفی شده‌اند که حدنصاب‌های سه گانه (حیطه‌ها) را دارند و همچنین در مرحله قبلی، مردود نهایی آزمون هستند.

<>۲) افراد معرفی شده، علاوه بر واجد شرایط بودن در بررسی شرایط احراز، شرکت در فرایند ارزیابی تکمیلی و داشتن امتیاز ارزیابی در هر یک از حیطه‌ها، الزاماً باید دارای تاییدیه صلاحیت‌های عمومی گزینش نیز باشند.

<>۳) پذیرش نهایی با رعایت بند (د) بخش ششم صفحه ۴۵ دفترچه آزمون‌ مذکور از بین معرفی‌شدگان به وزارت آموزش و پرورش در سقف ظرفیت پذیرش خالی مانده و بر اساس نتیجه امتحان کتبی با وزن چهل (۴۰) درصد و ارزیابی تکمیلی با وزن شصت (۶۰) درصد بر اساس نمره مکتسبه افراد (نمره کل نهایی بالاتر) صورت گرفته است.

<>۴) گزینش و اعلام نتایج نهایی این مرحله، بدون لحاظ کردن سهمیه صورت گرفته است.

<>۵) در مرحله اول، گزینش نهایی با لحاظ کردن جنسیت صورت گرفته، سپس در مرحله دوم (گزینش داوطلبان در ظرفیت خالی مانده) جنسیت لحاظ نشده است.

<>۶) پذیرفته‌شدگان نهایی این مرحله، مکلفند تحت هر شرایط در مهلت تعیین شده (حداکثر تا روز سه‌شنبه ۳ مهرماه ۱۴۰۳) به اداره کل آموزش و پرورش استان محل قبولی جهت ساماندهی مراجعه کنند. عدم مراجعه به منزله انصراف تلقی خواهد شد. مسئولیت عدم مراجعه نیز به عهده داوطلب خواهد بود.

<>۷) فهرست کد شغل‌محل‌هایی که ظرفیت آنها در آزمون‌های مذکور در سهمیه‌های ۲۵ درصد و ۵ درصد ایثارگران و ۳ درصد معلولین و آزاد خالی مانده، به شرح پیوست این اطلاعیه اعلام شده است.


<>منابع، جزوات و نمونه سوالات آزمون های استخدامی

تاریخ خبر یکشنبه ۰۱ مهر ۱۴۰۳