اخبار / دانشگاهی / نتایج رشته‌های تحصیلی بورسیه و شرایط خاص مرحله تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد اعلام شد به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

نتایج رشته‌های تحصیلی بورسیه و شرایط خاص مرحله تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد اعلام شد

<>به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، فهرست پذیرفته‌شدگان نهایی (سری دوم) رشته‌های تحصیلی بورسیه و شرایط خاص مرحله تکمیل ظرفیت و اعلام ظرفیت‌های جدید آزمون کارشناسی ارشد سال 1395 اعلام شد و پذیرفته‌شدگان می‌توانند در روزهای 20 و 21 آذرماه با مراجعه به موسسه آموزش عالی محل قبولی برای ثبت نام اقدام کنند.

<>داوطلبان باید با همراه داشتن مدارک ثبت‌نامی برای ثبت‌نام به موسسه آموزشی محل پذیرش مراجعه کنند.

<>در صورتی که برنامه‌ زمانی مشخصی از سوی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی برای ثبت‌نام اعلام نشده باشد لازم است برای ثبت‌نام در رشته قبولی اعلام شده در یکی از روزهای شنبه یا یکشنبه 20 و 21 آذرماه به موسسه آموزش عالی ذیربط مراجعه کنند.

<>آن دسته از پذیرفته‌شدگانی که اسامی آنان به عنوان پذیرفته شده نهایی در دوره‌های روزانه درج شده، حتی در صورت عدم ثبت‌نام در محل قبولی مندرج در اطلاعیه نیز حق ثبت‌نام و شرکت در آزمون تحصیلات تکمیلی سال 1396 را ندارند.

<>تمام پذیرفته‌شدگان باید در زمان مقرر برای ثبت‌نام به موسسه محل قبولی خود مراجعه کنند و عدم مراجعه در تاریخ‌های مقرر به منزله انصراف از تحصیل در کد رشته محل ذیربط تلقی می‌‌شود.

 دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیــه رشتــه های کارشناسی ارشد 
و سایر مقاطع دانشگاه های مختلف کشور از سایت سنجش3<>

تاریخ خبر پنج شنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۵