اخبار / دانشگاهی / نتایج دستیاری فوق تخصصی اعلام شد به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

نتایج دستیاری فوق تخصصی اعلام شد

رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی گفت: نتایج نهایی آزمون پذیرش دستیار فوق تخصصی بالینی پزشکی اعلام شد و بخشی از ظرفیت پذیرش تکمیل نشد و خالی ماند.

دکتر محمد حسین پورکاظمی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: آزمون کتبی پذیرش دستیار فوق تخصصی بالینی پزشکی دوره سی و چهارم با حضور ۶۸۰ داوطلب ۱۴ بهمن ماه ۹۵ برگزار شد.<>وی افزود: افرادی که بالای ۶۰ درصد نمره را آوردند مجاز به ورود به آزمون شفاهی بودند و توانستند در فرآیند انتخاب رشته شرکت کنند.

<>پورکاظمی خاطرنشان کرد: پس از آن انتخاب رشته داوطلبان واجد شرایط، اعلام کرده بودیم که نتایج نهایی پذیرش در اردیبهشت ۹۶ منتشر می شود که نتایج نهایی امروز سه شنبه ۲۶ اردیبهشت ماه ۹۶ اعلام شد.

<>وی افزود: از میزان ظرفیت پذیرش در سی و چهارمین دوره آزمون پذیرش دستیار فوق تخصصی که بیش از ۴۰۰ نفر در ۱۶ دانشگاه علوم پزشکی و ۲۵ رشته دستیاری فوق تخصصی اعلام شده بود، حدود ۲۷۰ نفر قبول شده اند و کمتر از ۲۰۰ ظرفیت خالی ماند و پر نشد.

<>سی و چهارمین دوره آزمون پذیرش دستیار فوق تخصصی پنجشنبه ۱۴ بهمن ۹۵ به صورت متمرکز در شهر تهران برگزار شده بود.

<>پذیرش در سی و چهارمین دوره آزمون پذیرش دستیار فوق تخصصی براساس نمره کل تراز شده مکتسبه داوطلبان آزمون پذیرش مربوطه از بالاترین نمره کل تراز شده (بر اساس دوسوم آزمون کتبی و یک سوم آزمون آسکی) صورت گرفت.

دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیه رشته ها و مقاطع دانشگاه علوم پزشکی
(وزارت بهداشت) و سایر دانشگاه های کشور از سایت سنجش3<>

تاریخ خبر سه شنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۶