اخبار / دانشگاهی / نتایج تکمیل ظرفیت آزمون دستیاری اعلام شد - قبولی بیش از ۵۳۰ نفر به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

نتایج تکمیل ظرفیت آزمون دستیاری اعلام شد - قبولی بیش از ۵۳۰ نفر

نتایج تکمیل ظرفیت چهل و چهارمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی اعلام شد و ۵۳۷ نفر در این مرحله پذیرفته شدند. 

به گزارش خبرنگار مهر، داوطلبانی که در مرحله تکمیل ظرفیت چهل و چهارمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی انتخاب رشته مجدد کردند با توجه به ظرفیت، ۵۳۷ نفر در رشته های مختلف پذیرفته شدند. <>پذیرفته شدگان باید از روز سه شنبه ۲۶ دی تا شنبه ۳۰ دی به دانشگاه محل پذیرش مراجعه و نسبت به تکمیل مدارک ثبت نامی خود اقدام کنند. 

<>با توجه به اطلاعیه مرحله تکمیل ظرفیت، رشته های بیماری های قلب و عروق، جراحی کلیه و مجاری ادراری، بیماری های مغز و اعصاب، جراحی مغز و اعصاب و ارتوپدی مخصوص مناطق محروم است.

<>آن دسته از رزمندگان که این رشته ها را انتخاب کرده و پذیرفته شده اند باید در موقع ثبت نام، تعهد مربوط به سهمیه مناطق محروم را داده تا بتوانند همانند داوطلبان مناطق محروم در این رشته ها ادامه تحصیل دهند.

<>همچنین رشته های روانپزشکی، زنان و زایمان و پزشک خانواده دارای مصاحبه است و افرادی که به مصاحبه دعوت شده بودند، نتیجه مصاحبه در گزینش نهایی آنها اعمال شده است.

<>بر اساس مصوبات شورای آموزش پزشکی و تخصصی انصراف دهندگان از ثبت نام به هر دلیل، از شرکت و پذیرش در آزمون پذیرش دستیار سال آینده (دوره چهل و پنجم) محروم هستند و ذخیره ای وجود ندارد.

<>

دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیه رشته ها
و مقاطع دانشگاه علوم پزشکی (وزارت بهداشت) و دیگر دانشگاه های مختلف کشور از سایت سنجش3

تاریخ خبر یکشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۶