اخبار / دانشگاهی / نتایج اولیه کنکور ۱۴۰۲ در دو مرحله اعلام می‌شود به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

نتایج اولیه کنکور ۱۴۰۲ در دو مرحله اعلام می‌شود

<>دکتر عبدالرسول پورعباس در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: درباره اعلام نتایج اولیه نوبت دوم کنکور ۱۴۰۲ باید گفت نمرات را به تازگی از آموزش و پرورش گرفته‌ایم و در حال آنالیز آن هستیم.

<>وی گفت: ما قول داده‌ایم که تا آخر هفته نتایج اولیه را به داوطلبان کنکور ۱۴۰۲ اعلام کنیم که امیدواریم نتایج اولیه را به صورت خام تا آخر هفته اعلام کنیم.

<>رئیس سازمان سنجش یادآور شد: نتایج به صورت دو مرحله اعلام می‌شود، نتایج اولیه به صورت نمرات کل آموزش و پرورش، نمرات آزمون نوبت دی ۱۴۰۱ و نمرات آزمون نوبت تیر ۱۴۰۲ را تا آخر هفته اعلام می‌کنیم.

<>پورعباس اظهار داشت: رتبه بندی داوطلبان و انتخاب رشته را هفته بعد اعلام خواهیم کرد.

<>به گزارش مهر، آزمون سراسری سال ۱۴۰۲ بر اساس مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی در دو نوبت دی ماه ۱۴۰۱ و تیرماه ۱۴۰۲ برگزار شد و پیش از این مقرر شده بود که پس از برگزاری آزمون‌ها و جمع آوری سوابق تحصیلی داوطلبان، رتبه داوطلبان در مردادماه مشخص شود تا داوطلبان بتوانند بر اساس تجمیع سوابق تحصیلی با نمره آزمونی که بالاتر کسب کرده‌اند و رتبه آنها مشخص شده انتخاب رشته کنند.

<>

دریافت نمونه سوالات و پاسخنامه ادوار گذشته کلیه گروه های آزمایشی
کنکورهای سراسری و آزاد از سایت سنجش3



تاریخ خبر چهارشنبه ۱۸ مرداد ۱۴۰۲