اخبار / دانشگاهی / نتایج اولیه کنکور دکتری فردا اعلام می شود به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

نتایج اولیه کنکور دکتری فردا اعلام می شود

<>مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: نتایج اولیه آزمون ورودی دوره دکتری (Ph.D) نیمه متمرکز سال ۹۸ کلیه داوطلبان حاضر در جلسه، فردا سه شنبه ۲۷ فروردین ماه ۹۸ منتشر می شود.

<>حسین توکلی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: نتایج اولیه آزمون ورودی دوره دکتری (Ph.D) نیمه متمرکز سال ۹۸ کلیه داوطلبان حاضر در جلسه، فردا سه شنبه ۲۷ فروردین ماه ۹۸ در سایت سازمان سنجش منتشر می‌شود.

<>وی افزود: از تعداد ۱۶۳ هزار و ۳۲۱ داوطلب حاضر در جلسه آزمون بر اساس اطلاعات مندرج در کارنامه ۱۵۰ هزار و ۵۳۵ مجاز به انتخاب رشته شده اند.

<>مشاور عالی سازمان سنجش گفت: از تعداد ۱۶۳ هزار و ۳۲۱ داوطلب حاضر در جلسه آزمون ورودی دوره دکتری (Ph.D) نیمه متمرکز سال ۹۸ تعداد ۶۵ هزار و ۵۵۰ نفر زن و ۸۴ هزار و ۹۸۵ نفر مرد هستند.

<>توکلی گفت: کلیه داوطلبان مجاز به انتخاب رشته بر اساس برنامه زمانی تعیین شده در اطلاعیه‌ای که به همراه کارنامه آنها منتشر می‌شود می‌توانند نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند و کدرشته های مورد نظر را در فرم انتخاب رشته اینترنتی درج کنند.


دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیــه رشتــه های دکتری
و سایر مقاطع دانشگاه های مختلف کشور از سایت سنجش3

<>

تاریخ خبر دوشنبه ۲۶ فروردین ۱۳۹۸