اخبار / دانشگاهی / نتایج اولیه پذیرفته شدگان بدون آزمون دکتری دانشگاه تهران اعلام شد به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

نتایج اولیه پذیرفته شدگان بدون آزمون دکتری دانشگاه تهران اعلام شد

<>به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه تهران، متقاضیان پذیرش دکتری بدون آزمون (استعدادهای درخشان) دانشگاه تهران در سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ که فرم ثبت نام خود را از سامانه جامع آموزشی دانشگاه تهران تکمیل کرده‌اند، برای آگاهی از وضعیت بررسی اولیه پرونده الکترونیکی خود با استفاده از شناسه کاربری و رمز عبوری که هنگام ثبت نام در سامانه ایجاد کرده‌اند؛ وارد سامانه شده و از وضعیت بررسی مدارک ارسالی خود مطلع شوند.

<>داوطلبانی که وضعیت بررسی اولیه مدارک آنها در سامانه جامع آموزشی دانشگاه «مشروط» اعلام شده است برای مصاحبه دعوت شده‌اند و فرصت دارند نسبت به تکمیل مدارکی که تأیید نشده‌اند و در قسمت توضیحات دلایل آن ذکر شده، تا زمان مصاحبه اقدام کنند.

<>همچنین داوطلبانی که وضعیت بررسی اولیه آنها در سامانه جامع آموزشی دانشگاه «عدم تأیید» اعلام شده است، بر اساس ضوابط و مقررات درج شده در شیوه نامه؛ حائز شرایط اولیه پذیرش نبوده‌اند و از فهرست داوطلبان واجد شرایط حذف شدند.

<>جلسات مصاحبه کلیه رشته یا گرایش‌ها همزمان با جلسات مصاحبه پذیرفته شدگان آزمون نیمه متمرکز دکتری سازمان سنجش خواهد بود. لذا برنامه دقیق زمانبندی و نحوه برگزاری جلسه مصاحبه علمی از طریق وب‌گاه پردیس یا دانشکده‌های مرتبط اعلام خواهد شد. در صورت فراموشی شناسه کاربری و یا رمز عبور خود با ایمیل مرکز انفورماتیک دانشگاه به آدرس: Its۳@ut.ac.ir مکاتبه کنند.

<>نتیجه نهایی بررسی پذیرش داوطلبان پذیرش دکتری بدون آزمون (استعدادهای درخشان) دانشگاه تهران در سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ پس از مصاحبه حداکثر تا پایان شهریور ماه سال ۱۴۰۰ از طریق وب‌گاه معاونت آموزشی دانشگاه، اعلام خواهد شد.

<>جدول زمان بندی آزمون مصاحبه دکتری تخصصی سال ۱۴۰۰ دانشگاه تهران از ۲۰ خرداد ماه جاری آغاز می‌شود و تا ۵ تیر ادامه دارد و مصاحبه تمامی داوطلبان به صورت الکترونیکی انجام خواهد شد.

<>مصاحبه دکتری در اتاق‌های ابری (الکترونیکی) با حضور متقاضی و استادان گروه آموزشی برگزار خواهد شد. ورود به جلسه مصاحبه الکترونیکی، نیازمند نصب برخی از برنامه‌ها و نرم افزارها بر روی سیستم عامل است. ضروری است داوطلب چند روز قبل از شروع مصاحبه، امکانات نرم افزاری و سخت افزاری لازم را برای ورود به جلسه مصاحبه فراهم کنند.

<>شرکت در مصاحبه الکترونیکی، تنها برای آن دسته از داوطلبانی میسر خواهد بود که در پذیرش اولیه به صورت مشروط پذیرفته شده و به پردیس یا دانشکده‌ها معرفی شده‌اند.

<>با توجه به برگزاری جلسات مصاحبه به صورت الکترونیکی، ضروری است داوطلبان حداقل ۱۰ دقیقه قبل از آغاز جلسه، به اینترنت متصل شوند و در اتاق انتظار مجازی دانشکده (که آدرس آن از طرف دانشکده اعلام خواهد شد) منتظر شروع مصاحبه باشند.

<>انجام مصاحبه برای هر داوطلب صرفاً یک بار انجام می‌شود و عدم مراجعه داوطلبان مطابق با برنامه زمانبندی به منزله انصراف آنان تلقی شده و برگزاری مجدد مصاحبه برای آن دسته از داوطلبانی که در این مرحله شرکت ننموده‌اند امکان پذیر نخواهد بود.

<>با توجه به اینکه در طول مصاحبه صدا و تصویر داوطلبان از طریق سامانه ضبط می‌شود. نصب دوربین (وبکم) و فعال بودن آن در طول زمان مصاحبه توسط داوطلبان بر روی سیستمی که از آن استفاده می‌کنند الزامی است.

<>دانشجویان متقاضی برای دریافت نتایج بررسی اولیه، جدول زمانبندی، راهنمای مصاحبه و توضیحات تکمیلی به سایت معاونت آموزشی دانشگاه تهران به آدرس https://academics.ut.ac.ir مراجعه کنند.


<>دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیــه رشتــه های دکتری
و سایر مقاطع دانشگاه های مختلف کشور از سایت سنجش3

<>

تاریخ خبر سه شنبه ۱۱ خرداد ۱۴۰۰