اخبار / دانشگاهی / نتایج اولیه رشته‌محل‌های خاص دانشگاه علمی کاربردی اعلام شد به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

نتایج اولیه رشته‌محل‌های خاص دانشگاه علمی کاربردی اعلام شد

<>به گزارش خبرنگار مهر، اسامی معرفی‌شدگان چند برابر ظرفیت کدرشته‌محل‌های دارای «شرایط خاص» در مرحله پذیرش ظرفیت خالی مانده در رشته‌های تحصیلی دوره‌های کاردانی فنی و دوره کاردانی حرفه‌ای «ناپیوسته» و مهندسی فناوری و دوره های کارشناسی حرفه‌ای «ناپیوسته» نظام آموزش مهارتی بهمن‌ماه سال ۱۴۰۲ دانشگاه جامع علمی کاربردی اعلام شد.

<>متقاضیانی که اسامی آنان در سایت سازمان سنجش به عنوان معرفی‌شدگان چند برابر ظرفیت رشته‌های دارای شرایط خاص دانشگاه جامع علمی‌کاربردی درج شده است، دعوت می‌شود از امروز ۷ اسفند برای اطلاع از مدارک مورد نیاز، زمان و محل مصاحبه، معاینه‌، صلاحیت‌های‌ عمومی‌ و سایر مراحل گزینش به درگاه اطلاع رسانی دانشگاه جامع علمی کاربردی به نشانیwww.uast.ac.ir مراجعه کنند.

<>عدم مراجعه برای شرکت در مراحل فوق، به منزله انصراف متقاضی از گزینش در کدرشته‌محل یا کدرشته‌محل‌های انتخابی مربوط تلقی می‌شود و فرصت دیگری برای انجام مراحل مذکور وجود نخواهد داشت و هیچ تقاضایی قابل پذیرش نیست. به متقاضیان تاکید می‌شود که در مهلت مقرر تعیین شده به محل ذیربط مراجعه کنند.

<>به هنگام گزینش نهایی در هر کدرشته‌محل اعلام شده در این اطلاعیه، متقاضیانی شرکت داده خواهند شد که نتیجه مصاحبه و سایر مراحل گزینش آنان توسط مراجع ذیربط تایید شود.



<>دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیــه رشتــه های کاردانی
و سایر مقاطع دانشگاه علمی کاربردی
 و دیگر دانشگاه های مختلف کشور از سایت سنجش3

تاریخ خبر دوشنبه ۰۷ اسفند ۱۴۰۲