اخبار / دانشگاهی / نتایج اولیه آزمون دکتری وزارت بهداشت اعلام شد به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

نتایج اولیه آزمون دکتری وزارت بهداشت اعلام شد

<>نتیجه مرحله اول آزمون دکتری تخصصی و دکتری پژوهشی (Ph.D) رشته های علوم پایه پزشکی، بهداشت و تخصصی، داروسازی و دندان پزشکی سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ اعلام شد و داوطلبان می توانند از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی sanjeshp.ir نتیجه آزمون خود را دریافت کنند.

<>به گزارش ایسنا، داوطلبان مجاز به انتخاب رشته محل باید از امروز سه شنبه 18 شهریور تا روز شنبه ۲۲ شهریور ماه نسبت به انتخاب رشته محل و ارسال مدارک و سوابق آموزشی و پژوهشی خود از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی اقدام کنند.

<>داوطلبان مجاز به انتخاب رشته محل باید سوابق آموزشی، پژوهشی و اطلاعات مورد نیاز را در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی www.sanjeshp.ir بارگذاری کنند تا این سوابق تا از طریق دانشگاه های پذیرنده مورد ارزیابی قرار گیرد.

<>همچنین داوطلبان، اصل مدارک و مستندات آموزشی، پژوهشی خود را جهت ارائه به مراکز تحقیقاتی مصاحبه کننده همراه داشته باشند. داوطلبان دوره پژوهشی نیازی به تهیه و ارسال کلیپ برای بخش مصاحبه ندارند.

<>به گزارش ایسنا، تعداد ۱۸ هزار و ۲۴۱ داوطلب امسال در آزمون دکتری وزارت بهداشت شرکت کردند و تمامی دانشگاه‌های علوم پزشکی موظف هستند مصاحبه پذیرفته شدگان اولیه دکتری را به صورت مجازی و براساس سوابق تحصیلی داوطلب انجام بدهند.

<>دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیه رشته های دکتری
و سایر مقاطع دانشگاه علوم پزشکی (وزارت بهداشت) و دیگر دانشگاه های مختلف کشور از سایت سنجش3

<>

تاریخ خبر سه شنبه ۱۸ شهریور ۱۳۹۹