اخبار / دانشگاهی / نتایج اولیه آزمون دستیاری ۱۴۰۰ منتشر شد به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

نتایج اولیه آزمون دستیاری ۱۴۰۰ منتشر شد

<>به گزارش خبرنگار مهر، چهل و هشتمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی سه شنبه ۸ تیرماه ۱۴۰۰ در ۲۸ حوزه امتحانی دانشگاه‌های علوم پزشکی برگزار شد.

<>تعداد ۱۲ هزار و ۶۰۱ نفر در این دوره از آزمون ثبت نام کرده بودند که از این تعداد ۵ هزار و ۴۶۳ نفر مرد و ۷ هزار و ۱۳۸ نفر زن بودند. از میان افراد ثبت نام کننده، ۸۴.۵ درصد کارت ورود به جلسه را دریافت کردند که از این تعداد ۴۳.۳ درصد داوطلبان مرد و ۵۶.۷ درصد داوطلبان زن بودند.

<>نتایج اولیه به همراه کارنامه آزمون دستیاری پس از رسیدگی به اعتراضات در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی sanjeshp.ir منتشر شد.

<>تعداد داوطلبان مجاز به انتخاب رشته محل ۷ هزار و ۳۹۴ نفر هستند که تمامی داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته / محل شده‌اند می‌توانند از ۱۲ تا ۱۴ مردادماه نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند.

<>چهل و هشتمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی پیش از این قرار بود در ۷ اسفندماه ۹۹ برگزار شود که با اعتراض داوطلبان به ۲۰ فروردین ۱۴۰۰ موکول شد و پس از آن در ۷ فروردین ۱۴۰۰ اعلام شد آزمون تا اطلاع ثانوی به تعویق می‌افتد و در نهایت ۸ تیرماه برگزار شد.

<>دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیه رشته های کارشناسی ارشد
و سایر مقاطع دانشگاه علوم پزشکی (وزارت بهداشت) و دیگر دانشگاه های مختلف کشور از سایت سنجش3

<>

تاریخ خبر شنبه ۰۹ مرداد ۱۴۰۰